Jubileuszowa, piąta edycja konferencji Digital Signage Trends odbędzie się 13 września br. w Warszawie. W trakcie spotkania omówione zostaną m.in.: kluczowe zagadnienia i trendy z zakresu komunikacji cyfrowej, digital merchandisingu, strategii omnichannel, czy kreacji kontentu. Zostaną również przedstawione najciekawsze case studies. W strefie EXPO będzie można natomiast wziąć udział w warsztatach oraz zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami produktowymi. Wydarzenie organizowane jest pod patronatem stowarzyszenia Polish Digital Signage Association.
Konferencja Digital Signage Trends (www.digitalsignagetrends.pl) to największa międzynarodowa konferencja w całym rejonie Europy Centralnej i Południowo-Wschodniej, poświęcona tematyce nowoczesnej komunikacji cyfrowej.
Wydarzenie kierowane jest do m.in.: inwestorów, właścicieli i użytkowników systemów DS, marketerów, twórców kontentu DS, domów mediowych, integratorów i producentów rozwiązań DS, architektów i projektantów wnętrz, konsultantów, jak również do ekspertów oraz pasjonatów branżowych.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Dzięki udziałowi w DST 2018 uczestnicy dowiedzą się m.in. jak projektować nowoczesne wystawy oraz przestrzeń z wykorzystaniem nośników cyfrowych, kreować angażujący kontent, wykorzystać nowoczesne środki przekazu do własnej strategii omnichannel oraz do stworzenia wyjątkowego elementu Customer Experience.
W trakcie spotkania zostaną przedstawione też przykłady zastosowania ciekawych interakcji z klientem, wykorzystujących rozwiązania dotykowe, sensory, Internet Rzeczy (IoT), rzeczywistość rozszerzoną (AR), czy też systemy kolejkowe oraz way-finding. Uczestnicy zyskają także wiedzę z zakresu wdrażania i wykorzystania systemów Digital Signage w poszczególnych branżach.
Istotnym elementem programu będą także prezentacje studiów przypadków połączone z praktycznymi sesjami i warsztatami dedykowanymi dla konkretnych grup uczestników.
Zaprezentowane będą m.in.: wdrożenia z sektorów: retail, kultury (muzea), sportowego, bankowego, rozrywkowego, użyteczności publicznej.
Podczas konferencji realizowane będą także sesje i warsztaty dedykowane:
- Content Day– kreacja kontentu Digital Signage (tekst, grafika, video) – reklama i informacja
- Akademia DS– podstawy tworzenia systemów Digital Signage
- Warsztaty dla muzealników – Digital Signage jako skuteczne narzędzie promocji dziedzictwa kulturowego w obiektach muzealnych
- Technology Day– nowości z zakresu technologii i oprogramowania
- DOOH – dla specjalistów zainteresowanych rynkiem reklamy w sektorze DS. Omówione zostaną kampanie reklamowe i najciekawsze spoty DOOH
W trakcie konferencji odbędzie się również bardzo oczekiwana premiera specjalnego raportu DS – pierwszej w Polsce publikacji przedstawiającej aktualny stan rozwoju polskiego rynku Digital Signage oraz zawierającej kluczowe dane liczbowe, studia przypadków, wywiady i opinie ekspertów. Spotkanie zakończy Gala PDSA, na której wręczone zostaną nagrody PDSA Awards dla najlepszych rozwiązań DS, najlepszych inwestorów i użytkowników tych systemów.
Konferencja DST 2018 odbędzie się 13 września br. w Warszawie, a udział w niej jest możliwy po wcześniejszej rejestracji online. Przedstawiciele organizacji i instytucji non-profit oraz użytkownicy systemów DS wybranych sektorów mogą wziąć udział w konferencji BEZPŁATNIE! Obowiązuje kolejność zgłoszeń i termin wskazany przez Organizatora.
WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI >>>
Szczegółowych informacji udziela:
Anna Szuber
Marengo
+48 662 031 083, 12 413 52 02
e-mail: konferencja@digitalsignagetrends.pl
Patronat medialny nad DST 2018 objęli: AVIntegracje, Marketer+, OOH Magazine, Visual Communication, Businessman.pl, digitalsignagenews.pl, signs.pl, przegladhandlowy.pl, handelextra.pl, newsroom.tv, fashionbusiness.pl, nowoczesnekino.pl, bizneswpraktyce.com, handelwpratykce.pl.