Jakie są zmiany, trendy i wyzwania na rynku handlu elektronicznego w 2023 roku? Z jakich narzędzi i automatyzacji warto korzystać? Jak podejmować skuteczne działania marketingowe? Z pomocą jakich rozwiązań poprawić logistykę czy jakość obsługi klienta? Wreszcie: jak zwiększyć sprzedaż? Podpowiedzi znajdziesz w darmowym e-booku „Dochodowy e-commerce 2023”. To aż 148 stron praktycznej wiedzy.
Poznaj wyzwania i szanse dla e-sklepów
Spowolnienie dynamiki rozwoju rynku e-commerce, wysoka inflacja i szukanie przez konsumentów oszczędności, a do tego wzrastające oczekiwania klientów w zakresie obsługi, dostawy czy płatności w handlu elektronicznym – to wyzwania, z jakimi obecnie muszą się mierzyć sklepy internetowe.
Równocześnie nie brakuje rynkowych szans, ponieważ e-zakupy niezmiennie cieszą się popularnością wśród Polaków. Według badania Mediapanel w maju 2023 r. aż 90% internautów odwiedziło przynajmniej jedną witrynę lub aplikację zakupową. Najczęściej przebywają oni w aplikacjach (53% czasu), rzadziej korzystają z komputerów i laptopów (31%) oraz mobilnych wersji stron (16%). Co ciekawe, czas korzystania ze stron i aplikacji zakupowych stanowił ok. 3% łącznego czasu spędzanego przez badanych w internecie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Skorzystaj ze wskazówek ekspertów
Jak więc poradzić sobie z wyzwaniami i wykorzystać popularność e-zakupów w Polsce? , który przygotowaliśmy jako redakcja czasopism „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce” – specjalizujących się już od ponad 12 lat w dostarczaniu praktycznej wiedzy o marketingu, sprzedaży i e-handlu.
Publikacja została podzielona na dziewięć tematycznych działów: optymalizacja i zwiększanie sprzedaży online, dochodowy e-commerce w 2023 r., e-commerce B2B, skuteczne marketing i PR, optymalizacja konwersji i CX, płatności, oprogramowanie i automatyzacja, logistyka oraz ekspansja i sprzedaż zagraniczna.
Z e-booka dowiesz się m.in.:
- jakie są zmiany, trendy i wyzwania na rynku e-commerce w 2023 r.,
- jak wykorzystać rekomendacje produktowe AI do zwiększenia sprzedaży,
- jak i dlaczego budować społeczność wokół marki,
- jak uszczelnić strategię kampanii reklamowych online,
- jak i dlaczego warto wdrożyć płatności odroczone,
- jakie kierunki ekspansji zagranicznej są atrakcyjne dla polskich e-sklepów,
- jak product discovery pozwala zwiększyć sprzedaż w e-commerce,
- jak bramka płatnicza może wpłynąć na poprawę konwersji,
- jak zorganizować wysyłki i zwroty w nowoczesnym magazynie,
- jakie możliwości analityczne stwarza Google Analytics 4,
- jak wykorzystać sztuczną inteligencję, aby podnieść rentowność e-commerce.
Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się: Arkadiusz Bulc, Paulina Czokajło, Katarzyna Grabowska, Tomasz Grzemski, Agnieszka Haponik, Łukasz Hardek, Adam Jankowiak, Michał Janusik, Miłosz Jarosiewicz, Joanna Kaleta, Anna Kasprzak-Rdest, Arkadiusz Kawa, Damian Kołata, Edyta Kowal, Dominik Krześlak, Joanna Kwiatkowska, Oskar Lipiński, Piotr Lubański, Anna Łach, Jakub Nadolny, Magdalena Niedobecka, Marcin Niemczyk, Przemysław Pasek, Wojciech Pawlik, Dorota Pindel, Tomasz Serafin, Piotr Szałaśny, Piotr Szyszka, Karolina Tyszko, Jarosław Uczkiewicz, Mateusz Wachowski, Krzysztof Wieczorek, Paulina Wiesiołek, Martyna Witosz oraz Konrad Zach.
poznasz cenne wskazówki i doświadczenia przedstawicieli sklepów internetowych: Empik, Kubota, DAAG, Mała Szklarnia, Chocolissimo, KODANO.pl, Martes Sport, Morele.net, Militaria.pl, Dr.Max oraz Tortli.pl.
Zainspiruj się i sprzedawaj skutecznie
Zmienna i trudna rzeczywistość rynkowa oraz rosnące oczekiwania klientów wymagają działań, które pozwolą poradzić sobie z wyzwaniami i skutecznie sprzedawać w internecie. Zachęcamy do lektury e-booka i skorzystania z podpowiedzi naszych ekspertów. Jesteśmy przekonani, że pomogą Ci one prowadzić dochodowy e-commerce w 2023 r.
Partnerami głównymi e-booka są GetResponse MAX i Baselinker.