W jaki sposób doszło do reaktywacji marki Kubota? Jaką metamorfozę przeszły kultowe klapki sprzedawane niegdyś na bazarach, a dzisiaj – w internecie? Jaka strategia stoi za sukcesem brandu? Jak firma prowadzi działania marketingowe i sprzedażowe? O czym powinni pamiętać właściciele i pracownicy e-commerce? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w nowym odcinku „Marketer+ Podcast”, którego gościem jest Joanna Kwiatkowska – wiceprezeska zarządu, dyrektorka sprzedaży i co-founderka w Kubota S.A.

W najnowszym odcinku „Marketer+ Podcast” Joanna Kwiatkowska odsłania kulisy reaktywacji legendarnej marki klapków Kubota i opowiada o wyzwaniach związanych z prowadzeniem e-commerce. Jeśli interesujesz się sprzedażą online, skutecznym marketingiem czy budowaniem strategii dystrybucji produktów w sieci, to ten program jest dla Ciebie. Odkryj tajniki sukcesu marki Kubota i zyskaj praktyczne wskazówki, które mogą pomóc Ci rozwijać sklep internetowy.
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- jak to się stało, że marka Kubota została reaktywowana,
- jakie są kluczowe założenia strategii marketingowej marki,
- jaka jest strategia dystrybucji produktów,
- jakie są największe wyzwania w prowadzeniu sklepu internetowego,
- jak marka podchodzi do content marketingu oraz współpracy z influencerami,
- jakie narzędzia i technologie Kubota wykorzystuje w działaniach marketingowych,
- które kampanie reklamowe marki okazały się najskuteczniejsze,
- za pomocą jakich wskaźników firma monitoruje i analizuje skuteczność kampanii,
- jaką rolę w e-commerce odgrywają działania PR-owe i jak je skutecznie prowadzić,
- o czym powinni pamiętać właściciele oraz pracownicy e-sklepów, którzy dopiero zaczynają przygodę z marketingiem online,
- jakie są obecne trendy w e-commerce i marketingu cyfrowym.
Gość: Joanna Kwiatkowska
Wiceprezeska zarządu, dyrektorka sprzedaży i co-founderka w Kubota S.A. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży IT, zwłaszcza w zakresie narzędzi e-commerce, social media, systemów zarządzania zasobami danych oraz analityki danych. Współautorka ponad 10 projektów informatycznych oraz filmowo-informatycznych o wartości prawie 50 mln zł (nabór NCBiR oraz RPO WŁ).
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W 2018 r. współtwórczyni reaktywacji marki Kubota. W 2021 r. znalazła się na liście 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie. W 2022 r. zdobyła wyróżnienie, a w 2023 r. nagrodę główną w konkursie Izby Gospodarki Elektronicznej „Dyrektor e-Commerce Roku” w kategorii Fashion.
Posłuchaj nowego odcinka „Marketer+ Podcast”:
O „Marketer+ Podcast”
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, czy masz już duże doświadczenie, znajdziesz tu inspiracje i konkretne porady, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki.
🚀 Słuchaj „Marketer+ Podcast”, aby zgłębiać kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcać teorię w praktykę. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
➡️ Współpraca: reklama@marketerplus.pl.