Koniec roku jest czasem niezwykle silnie związanym z emocjami. Przedświąteczna gorączka przygotowań dotyka każdego. Niezależnie od tego czy prezenty kochamy, czy nienawidzimy, nie sposób nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że upominki zaczęły odgrywać ważną rolę w działaniach każdego marketera.
Rytuał wzajemnego obdarowywania się prezentami towarzyszy ludzkości od dawna. Stąd też wydawać by się mogło, że wymiana upominków powinna być dla nas czynnością naturalną. Pomyli się jednak ten, kto będzie sądził, że interakcja tego rodzaju nie podlega żadnym regułom.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Prezenty, przenikając ze sfery świątecznej do życia codziennego, są ważnym elementem stosunków międzyludzkich. Zarówno w kontaktach osobistych, jak i biznesowych powinniśmy pamiętać, że nawet mały upominek może stać się bazą, na której będziemy mogli budować przyszłe, owocne relacje.
Drodzy marketerzy, przedstawiamy Wam dodatek specjalny, w którym podpowiadamy jak nie popełnić niewybaczalnego faux pas wręczając lub odbierając podarunek, wyjaśniamy dlaczego warto inwestować w upominki firmowe oraz jakie biznesowe korzyści płyną z dawania prezentów. Chcemy Wam również zaproponować ciekawe pomysły na prezent biznesowy, które być może niejednemu z Was pomogą w wyborze upominku dla ważnego partnera biznesowego, pracownika czy nawet bliskiej osoby.
Zapraszamy do lektury!
W dodatku:
- Upominki biznesowe – zaskakująca moc małych prezentów
- Czekolada jako idealny upominek biznesowy
- Prezentacje produktów