Analiza globalnych trendów pokazuje, że konsumenci są coraz bardziej nastawieni na wyjątkowe doświadczenie i niepowtarzalny content, dopasowany do miejsca, czasu i kontekstu, w których jest emitowany. Masowy przekaz przestał być atrakcyjny. Przedzieranie się przez gąszcz informacji wylewających się ze wszystkich możliwych nośników jest dla odbiorców uciążliwe i czasochłonne. Nic dziwnego, że chcieliby, aby kierowano do nich tylko właściwe komunikaty, i to w takiej formie, która natychmiast przykuje ich uwagę. Dzięki temu w procesie zakupowym mogliby podjąć najlepszą dla nich decyzję – niezależnie od tego, czy są na etapie poszukiwania lub porównywania konkretnych produktów czy potrzebują inspiracji do zakupu.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie zalety mają nośniki DOOH,
- jak wykorzystać dynamiczną optymalizację kreacji, kampanie targetowane kontekstowo, augmented reality i wirtualnych asystentów w kampaniach DOOH,
- jaka jest przyszłość kampanii na nośnikach DOOH.