Polenergia łączy siły z siecią nośników cyfrowych Clear Channel Poland. Wspólne spoty wizerunkowe obu firm są emitowane na ponad 200 ekranach digitalowych zlokalizowanych w całym kraju. Sprawdź szczegóły kampanii.
Polenergia zasila Clear Channel Poland
Clear Channel Poland to polski oddział światowego lidera reklamy zewnętrznej i jeden z pionierów obszaru digital out of home (DOOH) w Polsce. Marka od lat rozwija sieć nośników cyfrowych i rozwiązania technologiczne, które następnie wykorzystuje w ramach swojej oferty.
Od 1 stycznia 2024 r. Polenergia, największa polska prywatna grupa energetyczna, zasila nośniki cyfrowe Clear Channel Poland zieloną energią. Za jej dostawy odpowiada Polenergia Sprzedaż.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– Współpraca Polenergii Sprzedaż ze światowym liderem outdooru pozwoli promować zrównoważone rozwiązania w tej branży oparte na energii odnawialnej i zarazem inspirować innych uczestników rynku do podejmowania podobnych działań. Clear Channel Poland może w ten sposób nie tylko znacząco obniżyć swój ślad węglowy, lecz także wyróżnić się wśród konkurencji jako firma dbająca o przyszłość naszej planety. Jesteśmy dumni, że możemy w tym pomóc – mówi Robert Rutowicz, wiceprezes zarządu Polenergii Sprzedaż.
Nowe wyzwania i możliwości
Polenergia Sprzedaż podpisała z Clear Channel Poland długoterminowy kontrakt smart cPPA. To umowa zawarta przez odbiorcę energii bezpośrednio z jej wytwórcą. Oznacza to, że przez 5 kolejnych lat nośniki reklamowe należące do Clear Channel Poland będą zasilane energią z odnawialnych źródeł Polenergii.
Zielona energia dla Clear Channel jest produkowana na Farmie Wiatrowej Dębsk, która składa się z 55 turbin o łącznej mocy 121 MW. Otwarta w zeszłym roku elektrownia to jedna z największych farm wiatrowych w Polsce.
– Liczba ekranów cyfrowych w Clear Channel Poland dynamicznie rośnie, co poszerza naszą ofertę digital out of home. Niesie to za sobą szereg nowych wyzwań oraz możliwości. Zależy nam, aby oferować naszym reklamodawcom jak największy zasięg kampanii, jednak lokalizacja, jakość nośników oraz dbałość o środowisko naturalne zawsze odgrywają dla nas szczególną rolę – mówi Magdalena Bandurska, head of development Clear Channel Poland.
Jeżeli interesuje Cię reklama (D)OOH, sprawdź nasz bezpłatny „Przewodnik po reklamie (D)OOH w 2024 roku” z wydania marzec–kwiecień 2024 „Marketera+”, w którym znajdziesz cenne wskazówki od ekspertów.