Lubimy wideo. Oglądamy coraz więcej materiałów, w coraz lepszej jakości, za pośrednictwem coraz bardziej różnorodnych kanałów. Jednak im więcej oglądamy, tym silniejsza staje się nasza niechęć do reklam. W setce młodych Polaków i Polek znajdzie się zaledwie siedmioro takich, którzy uważają, że oglądanie filmów reklamowych to uczciwa cena za dostęp do bardziej interesujących treści. Pozostali chcieliby świata bez żadnych spotów. Dlatego reklamy, które dla nich robisz, muszą być więcej niż dobre, żeby w ogóle je zauważyli. Co to oznacza?
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak stworzyć treści wideo do telewizji i internetu, aby zostały zauważone przez odbiorców i pozwoliły marketerom osiągnąć założone cele,
- jak dopasować przekaz marki do poszczególnych nośników komunikacji,
- co zrobić, aby statystyczny widz zauważył Twoją reklamę w telewizji,
- czym charakteryzują się odbiorcy, do których chcesz dotrzeć za pomocą wideo w sieci,
- czy influencer jest sposobem na adblocka.