Ostatni rok to zauważalny rozwój branży e-commerce. Mniejsze i większe przedsiębiorstwa zaczęły skupiać się na udoskonaleniu sprzedaży online. Zwiększyły się budżety na inwestycje w działania marketingowe, przedsiębiorstwa postanowiły poszerzać swoje działania online, a niektóre dopiero zaczęły myśleć o tym, żeby takie rozpocząć. Dla Semcore szczególnie ważne są teraz doświadczenia ekspertów. Zsumowanie tych doświadczeń pozwoli agencji SXO stworzyć raport na temat ogólnej perspektywy ostatnich zmian w branży e-commerce.
Raport Semcore – rzetelne źródło wiedzy na temat sytuacji i rozwoju e-commerce z perspektywy pracowników
Semcore tworzy raport, który będzie efektem pogłębionych rozmów oraz ankiet. W kręgu zainteresowań są przede wszystkim zmiany w branży, jakie zostały dostrzeżone przez ekspertów, specjalistów i menedżerów. Semcore chce poznać ich perspektywę, dowiedzieć się, jakie nowe doświadczenia pojawiły się u nich w związku ze zwiększonym zainteresowaniem klientów i masową migracją biznesów do świata online. Indywidualne spostrzeżenia zebrane w jednym miejscu umożliwią stworzenie całościowego obrazu działania biznesów w e-commerce.
– Dyskutujemy o trendach, wyzwaniach i perspektywach z punktu widzenia całych organizacji lub branż. To oczywiście bardzo potrzebne, natomiast brakuje mi nieco mocniejszej koncentracji na perspektywie pojedynczej osoby – mówi Aleksander Cierniewski, CEO Semcore, lider projektu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W ramach Semcore LAB będą tworzone kolejne badania i raporty, dzięki którym zyskiwać będzie cała branża. Poprzedni raport SEO „Jak działają polscy liderzy e-commerce?” cieszył się ogromną popularnością. Bieżące monitorowanie branży, analizy sytuacji, prowadzonych działań oraz zachodzących zmian mają ogromną wartość. To powód, dla którego firma gromadzi te informacje, rozmawia z ekspertami, specjalistami oraz osobami z długim stażem w branży.
Wypełnij ankietę!
Zajmujesz się branżą e-commerce? Twój głos jest ważny! Przeznacz pięć minut na wypełnienie krótkiej ankiety i podziel się bardzo istotnymi i wartościowymi informacjami, które Semcore wykorzysta w analizie. Jeśli wyrazisz chęć, zostaniesz wymieniony w raporcie – w końcu będziesz jego współtwórcą!
Wejdź w link do ankiety i wypełnij ją. Zachęcamy również do rozpowszechniania ankiety wśród znajomych pracujących w branży.