Już 20 listopada w Warszawie podczas Nowego Kongresu Online Marketing 2014/2015 praktyczne przepisy na skuteczny marketing w 2015 r. przedstawią m.in. Paweł Tkaczyk, Jarosław Kuźniar, Marcin Maj, Tomasz Karwatka, Maciej Ossowski, Michał Sadowski oraz Bartłomiej Rak.
Program Kongresu podzielony został na 2 ścieżki tematyczne skierowane osobno do sektorów B2B i B2C.
[cytat]
Dokładnie przeanalizowaliśmy ponad 2 tysiące ankiet wypełnionych przez uczestników poprzednich edycji i utworzyliśmy event, który znacznie zmienił swoją formułę i jeszcze bardziej odpowiada na bieżące potrzeby marketerów. Kongres podzieliliśmy na ścieżkę B2B oraz B2C, dodaliśmy Certyfikowane Warsztaty Google. Niezwykle cieszę się również z udziału gościa specjalnego, którym jest znany dziennikarz TVN24, Jarosław Kuźniar. Przed nami wiele inspiracji, ale także konkretnych rozwiązań, które można samodzielnie wdrożyć po powrocie z Kongresu
Słuchaj „Marketer+” Podcast
[autor]Arkadiusz Widawski
twórca Kongresu i redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska[/autor][/cytat]
W programie kongresu m.in.:
- planowanie kampanii reklamowych na rok 2015,
- pozyskiwanie nowych klientów w internecie krok po kroku (osobno dla B2B i B2C),
- Facebook po zmianach – osobny panel dla B2B oraz osobny dla B2C,
- pozycjonowanie 2015 – jak znaleźć się na szczycie,
- storytelling i personal branding w marketingu,
- LinkedIn – jak wykorzystać sieć kontaktów do promocji produktów i usług,
- idealna strona internetowa, która sprzedaje,
- 3 panele dyskusyjne „Pytania i odpowiedzi”.
Podczas Kongresu odbędą się także Certyfikowane Warsztaty Google Analytics i Google AdWords – prowadzone przez certyfikowanych trenerów Google – Macieja Lewińskiego i Krzysztofa Wrońskiego (liczba miejsc ograniczona).
Wszystkie prelekcje we wszystkich ścieżkach wraz z warsztatami będą rejestrowane na wideo – uczestnicy spotkania będą mogli w dowolnym momencie ponownie obejrzeć prezentowane rozwiązania.
Rezerwacja miejsc na wydarzenie dostępna jest na stronie internetowej Kongres Online Marketing.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.