GetResponse, polska platforma do e-mail marketingu i marketing automation, ogłosiła przejęcie Recostream – firmy technologicznej zajmującej się personalizowanymi rekomendacjami AI/ML.
Dodanie rekomendacji produktowych AI, wykorzystujących technologię Recostream, sprawia, że klienci GetResponse mogą serwować spersonalizowane rekomendacje produktów i treści odwiedzającym ich strony internetowe, przyczyniając się tym do wzrostu konwersji. Funkcjonalność ta na bieżąco analizuje zachowanie, preferencje, potrzeby i nawyki każdego gościa sklepu internetowego. Wszystkie rekomendacje są wyświetlane w czasie rzeczywistym i mogą być dodane do wiadomości e-mail lub bezpośrednio na stronę internetową.
Tylko w 2022 r. wartość sprzedaży w e-commerce osiągnie prawie 6 bilionów dolarów. Jeśli prowadzisz firmę, która chce wejść na ten rynek, musisz zadbać o odpowiednio dopasowane doświadczenie zakupowe użytkowników Twojej strony. Obecnie nie ma innego rozwiązania do personalizacji, które mogłoby mieć większy wpływ na sprzedaż, niż rekomendacje produktowe. Zakup technologii Recostream daje klientom GetResponse możliwość włączenia rekomendacji produktowych AI do wszystkich działań na stronach WWW i w emailach. To wszystko z poziomu jednej platformy – mówi Szymon Grabowski, założyciel i CEO GetResponse.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Obie firmy rozpoczęły współpracę pod koniec 2021 r. W styczniu 2022 r. GetResponse rozpoczęło testowanie rozwiązania Recostream. Po intensywnych analizach porównawczych konkurencyjnych rozwiązań, w październiku 2022 r. została podjęta ostateczna decyzja o zakupie technologii Recostream.
Jestem niesamowicie dumny z tego, co zbudowaliśmy w Recostream przez ostatnie trzy lata. Wysoce spersonalizowane rekomendacje oparte na danych behawioralnych to kluczowy element systemów ecommerce nowej generacji. Nasze połączenie to początek fantastycznej podróży dla Recostream i naszych klientów w ramach ambitnych planów GetResponse – mówi Michał Glomba, współzałożyciel i CEO Recostream.
Na początku 2022 r. GetResponse wprowadziło ulepszony pakiet marketing automation dla e-commerce. Firma postawiła sobie za cel pomoc e-sklepom w zwiększaniu ich ROI. Aby to osiągnąć, do pakietu narzędzi oferowanych przez GetResponse dodano szybkie wiadomości transakcyjne, obsługę kodów promocyjnych, formularze i pop-upy, a teraz także rekomendacje produktowe AI.
GetResponse – założona w 1997 r. polska firma oferująca narzędzia do e-mail marketingu oraz marketing automation. Ma ponad 20 lat doświadczenia w tworzeniu rozwiązań do prowadzenia marketingu online. GetResponse oferuje ponad 30 funkcjonalności: e-mail marketing, marketing automation, kreator stron WWW, lejki konwersji, czaty na żywo, webinary, płatne reklamy i wiele innych.
Recostream – założona w 2020 r. firma oferująca spersonalizowany silnik rekomendacji produktów, który udostępnia zaawansowaną technologię AI/ML serwisom e-commerce każdej wielkości. Recostream jest technologicznym spin-offem firmy Stratoflow, która tworzy innowacyjne systemy informatyczne w sektorach e-commerce, finansów i turystyki dla klientów z całego świata.