Grupa VIST®, dynamicznie rozwijający się holding technologiczno-marketingowy, z dumą informuje o awansie Anny Tratnerskiej na stanowisko chief operating officer. Dotychczas pełniąca funkcję director of performance & analytics, nowa COO wnosi do firmy bogate, ponad 20-letnie doświadczenie na globalnym rynku digital marketingu, technologii oraz strategii.
Awans zgodny z wartościami firmy
Grupa VIST® to dynamiczna struktura składająca się z trzech marek: AdVIST®, WebVIST® i CreativeVIST®, które działają w pełnej synergii, odpowiadając na wszystkie biznesowe potrzeby e-marketingu i IT.
Awans Anny Tratnerskiej to kolejny krok w realizacji wartości, które przyświecają Grupie VIST® – wysokiej jakości usług zorientowanych na cele biznesowe i oparte na danych, transparentności, stabilności, dojrzałości organizacyjnej oraz empatii i otwartości komunikacyjnej.
„Nasza struktura opiera się na współpracy i równych prawach dla wszystkich – liderzy nie stoją wyżej od specjalistów, tylko mają inny zakres obowiązków” – podkreśla zarząd firmy. Te zasady, bliskie nowej COO, doskonale wpisują się w rozwój kultury organizacyjnej.
Skuteczna strategia wymaga perfekcyjnego wdrożenia operacyjnego. Natomiast wybitnie ambitne plany strategiczne wymagają otoczenia się najwyższej klasy menedżerami. Bez wątpienia Anna Tratnerska należy do tego grona. Od dnia, w którym dołączyła do naszego holdingu, nasza organizacja weszła na wyższy poziom dojrzałości i rozwoju. Z jej udziałem wykrystalizowaliśmy spójne wartości oraz obraliśmy kierunek na obsługę Klientów z segmentu premium. Anna doskonale analizuje motywacje zespołu, skutecznie alokując zasoby tam, gdzie przynoszą one największe korzyści. Jej klientocentryczne podejście, asertywność, uważność biznesowa oraz orientacja na cel idą w parze z doskonałością operacyjną.
Objęcie przez Annę Tratnerską nowej roli jako COO całej organizacji to nie tylko kolejny, bardziej dojrzały etap jej kariery, ale również ogromny krok naprzód dla naszych Klientów. Zyskają oni dostęp do jej imponującego doświadczenia na rynku globalnym z największymi brandami w portfolio, wiedzy akademickiej i unikalnego know-how.
Anna, gratuluję i dziękuję, że mam przyjemność „być w pokoju z mądrzejszymi.
Norbert Roczniak, CEO Grupy VIST®
Wzrost w prestiżowych segmentach rynku
Grupa obsługuje coraz większą liczbę prestiżowych marek oraz korporacji z segmentu średnich i dużych przedsiębiorstw, które stawiają najwyższe wymagania w zakresie najlepszej wydajności operacyjnej. W Portfolio kluczowych klientów znajdują się takie brandy jak WSiP, Pluxee, Aflofarm, Fabryka Mebli Bodzio, Enel-med, Application Partner, Preorder z udziałami Grupy Warner Music, Pizza Hut, Rankomat, Reneé.
Chcemy, aby każde działanie odpowiadało na najwyższe standardy technologiczne i jakościowe. We wszystkich spółkach holdingu nie zatrudniamy juniorów, jedynie specjalistów z wieloletnim doświadczeniem i sukcesami na koncie. Eksperci, którzy przechodzą do nas z innych prestiżowych agencji i software house’ów są pod wrażeniem naszych automatyzacji i technologii, które pozwalają nam na prowadzenie skutecznych działań data driven – podkreśla Norbert Roczniak, CEO.
Nowa rola – kontynuacja sukcesów
Anna Tratnerska wnosi ze sobą imponujące kompetencje w dziedzinie analityki danych, UX oraz digital marketingu. W trakcie swojej kariery współpracowała z wieloma uznanymi markami, takimi jak TESCO, Asus, POLOmarket, Levant Food, Farmacol, Śnieżka – Dekoratorium, Santander, Baselinker, Cefarm, Furgonetka, mBank, Unity Line, The Kusnacht Practice, MTP, Raben.
Jest autorką specjalistycznych artykułów (m.in. dla NowegoMarketingu), wykładowczynią Collegium da Vinci i prelegentką na międzynarodowych konferencjach. Regularnie dzieli się wiedzą i przekazuje ekspertom swoje spostrzeżenia z zakresu analityki danych, UX oraz marketingu. Jako członkini MENSA wciąż rozwija swoje kompetencje wśród najbardziej inspirujących ludzi na całym świecie.
W nowej roli COO Grupy VIST® Anna Tratnerska będzie odpowiedzialna za dalszy rozwój strategiczny firmy, z naciskiem na wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, które wzmocnią pozycję Grupy na rynku marketingowo-technologicznym i przyczynią się do jej dalszego wzrostu.
Materiał reklamowy partnera