Taide Gujardo, Brand Director and Brand Master Society w Procter & Gamble Europe oraz Johan Houben, Media and Digital Marketing Director w Mondelez Europe wystąpią podczas Interact 2019 – flagowej konferencji IAB Europe, która w tym roku we współpracy z IAB Polska po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie.
Interact to coroczne spotkanie europejskiej branży reklamy cyfrowej organizowane przez IAB Europe. Trzynasta edycja wydarzenia przygotowywana wspólnie z IAB Polska odbędzie się 4-5 czerwca w Warszawie. Tematem przewodnim będzie: Growing change. Changing growth. Przez 2 intensywnie dni w gronie około 700 reprezentantów największych firm, agencji, świata mediów i nauki rozmawiać będziemy o tym, co dla współczesnego biznesu oznaczają zmiana i wzrost – dwie immanentne dla ery cyfrowej cechy. Oba te elementy wchodzą w fazę transformacji: rozwój technologiczny przyspiesza, grupy odbiorców rosną, a ich zachowania ewoluują, mamy najwyższe w historii wydatki na reklamę cyfrową, rośnie znaczenie tego, co dzieje się na scenie politycznej i w obszarze regulacji. Wzrost ma już nie tyle wymiar ilościowy co jakościowy, a na horyzoncie pojawiają się nowe modele biznesowe.
Co roku Interact gromadzi najważniejszych przedstawicieli europejskiego biznesu, którzy dyskutują o trendach, nowych technologiach i najlepszych rynkowych praktykach. W tym roku przyjrzymy się bliżej temu, jaki wpływ na digital marketing wywarły ostatnie zmiany polityczne i regulacyjne. Bardzo cieszymy się, że tegoroczny event wspólnie z IAB Polska organizujemy w Warszawie, jednym z najszybciej rozwijających się centrów cyfrowego świata – komentuje Townsend Feehan, CEO, IAB Europe.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Wśród pierwszych ogłoszonych prelegentów Interact 2019 znalazł się Taide Guajardo, który od blisko 30 lat pracuje Procter & Gamble, obecnie na stanowisku Brand Director and Brand Master Society. Kieruje tam ponad 200-osobowym zespołem marketerów i przedstawicieli partnerskich agencji z całej Europy. Odpowiada za wprowadzanie innowacyjnych marketingowych rozwiązań opartych na danych i nowoczesnych technologiach dla wszystkich marek z portfolio P&G.
Podczas konferencji wystąpi także Johan Houben z Mondelez, gdzie przeszedł z Coca-Coli. Jako Media and Digital Marketing Director na Europę odpowiada za strategię i komunikację wszystkich marek, m.in. Milka, OREO, are Milka, OREO, Cadbury, Philadelphia.
Oprócz wymienionych nazwisk podczas trzynastej edycji Interact swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się ponad 40 znakomitych branżowych ekspertów wybranych w drodze call for papers, m.in:
- Dominic Grainger, Chief Executive GroupM, EMEA,
- Anita Caras, Research Director, Verizon Media,
- Liam Brennan, Global Director of Innovation, Mediacom,
- Kristanne Roberts, Global Development Director, Kantar,
- Dr Jochen Schlosser, Chief Strategy Officer, Adform,
- James Brown, Managing Director EMEA, Rubicon Project,
- Sofie Rutgeerts, Senior Digital and Innovation Analyst, SBS Belgium.
Podczas wydarzenia premierowo zostaną zaprezentowane także wyniki AdEx Benchamark Study – corocznego badania IAB Europe, które stanowi nieocenione źródło informacji o aktualnej kondycji europejskiego rynku reklamy cyfrowej.
Szczegółowa agenda oraz rejestracja na wydarzenie dostępne na stronie: www.interactcongress.eu
Partnerzy:
EGTA (European Affairs Group (Tv & Radio)), EASA (European Advertising Standards Alliance), EACA (European Association of Communication Agencies), OPA (The Online Publishers Association Europe) oraz DMEXCO.
Patroni medialni:
Marketer+, Adverticum, Forbes, Gazeta.pl, infostud ,Interaktywnie.com, iQads, Magazyn Online Marketing, Marketing Magazin, Marketing Przy Kawie, MIT Sloan, My Company Polska, Newsweek Polska, Puls Biznesu, Wirtualna Polska, Forbes, Newsweek Poland, Smark, Social Press.