Taide Gujardo, Brand Director and Brand Master Society w Procter & Gamble Europe oraz Johan Houben, Media and Digital Marketing Director w Mondelez Europe wystąpią podczas Interact 2019 – flagowej konferencji IAB Europe, która w tym roku we współpracy z IAB Polska po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie.

Interact to coroczne spotkanie europejskiej branży reklamy cyfrowej organizowane przez IAB Europe. Trzynasta edycja wydarzenia przygotowywana wspólnie z IAB Polska odbędzie się 4-5 czerwca w Warszawie. Tematem przewodnim będzie: Growing change. Changing growth. Przez 2 intensywnie dni w gronie około 700 reprezentantów największych firm, agencji, świata mediów i nauki rozmawiać będziemy o tym, co dla współczesnego biznesu oznaczają zmiana i wzrost – dwie immanentne dla ery cyfrowej cechy. Oba te elementy wchodzą w fazę transformacji: rozwój technologiczny przyspiesza, grupy odbiorców rosną, a ich zachowania ewoluują, mamy najwyższe w historii wydatki na reklamę cyfrową, rośnie znaczenie tego, co dzieje się na scenie politycznej i w obszarze regulacji. Wzrost ma już nie tyle wymiar ilościowy co jakościowy, a na horyzoncie pojawiają się nowe modele biznesowe.
Co roku Interact gromadzi najważniejszych przedstawicieli europejskiego biznesu, którzy dyskutują o trendach, nowych technologiach i najlepszych rynkowych praktykach. W tym roku przyjrzymy się bliżej temu, jaki wpływ na digital marketing wywarły ostatnie zmiany polityczne i regulacyjne. Bardzo cieszymy się, że tegoroczny event wspólnie z IAB Polska organizujemy w Warszawie, jednym z najszybciej rozwijających się centrów cyfrowego świata – komentuje Townsend Feehan, CEO, IAB Europe.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Wśród pierwszych ogłoszonych prelegentów Interact 2019 znalazł się Taide Guajardo, który od blisko 30 lat pracuje Procter & Gamble, obecnie na stanowisku Brand Director and Brand Master Society. Kieruje tam ponad 200-osobowym zespołem marketerów i przedstawicieli partnerskich agencji z całej Europy. Odpowiada za wprowadzanie innowacyjnych marketingowych rozwiązań opartych na danych i nowoczesnych technologiach dla wszystkich marek z portfolio P&G.
Podczas konferencji wystąpi także Johan Houben z Mondelez, gdzie przeszedł z Coca-Coli. Jako Media and Digital Marketing Director na Europę odpowiada za strategię i komunikację wszystkich marek, m.in. Milka, OREO, are Milka, OREO, Cadbury, Philadelphia.
Oprócz wymienionych nazwisk podczas trzynastej edycji Interact swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się ponad 40 znakomitych branżowych ekspertów wybranych w drodze call for papers, m.in:
- Dominic Grainger, Chief Executive GroupM, EMEA,
- Anita Caras, Research Director, Verizon Media,
- Liam Brennan, Global Director of Innovation, Mediacom,
- Kristanne Roberts, Global Development Director, Kantar,
- Dr Jochen Schlosser, Chief Strategy Officer, Adform,
- James Brown, Managing Director EMEA, Rubicon Project,
- Sofie Rutgeerts, Senior Digital and Innovation Analyst, SBS Belgium.
Podczas wydarzenia premierowo zostaną zaprezentowane także wyniki AdEx Benchamark Study – corocznego badania IAB Europe, które stanowi nieocenione źródło informacji o aktualnej kondycji europejskiego rynku reklamy cyfrowej.
Szczegółowa agenda oraz rejestracja na wydarzenie dostępne na stronie: www.interactcongress.eu

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Partnerzy:
EGTA (European Affairs Group (Tv & Radio)), EASA (European Advertising Standards Alliance), EACA (European Association of Communication Agencies), OPA (The Online Publishers Association Europe) oraz DMEXCO.
Patroni medialni:
Marketer+, Adverticum, Forbes, Gazeta.pl, infostud ,Interaktywnie.com, iQads, Magazyn Online Marketing, Marketing Magazin, Marketing Przy Kawie, MIT Sloan, My Company Polska, Newsweek Polska, Puls Biznesu, Wirtualna Polska, Forbes, Newsweek Poland, Smark, Social Press.