Jakie słowa działają w marketingu treści? Jak optymalizować kampanie? Jakie formy komunikacji najskuteczniej trafiają do pokolenia Z? Jakie historie powinny opowiadać marki? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji organizowanej w ramach cyklu IAB HowTo „Do Content Marketing Like a King 2”. Najlepsze praktyki i rekomendacje zostaną zaprezentowane już 2 października br. podczas całodziennego spotkania organizowanego w Warszawie.

Ideą IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska – jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy zajmują się reklamą internetową. 2 października przedstawiciele Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna przedstawią najciekawsze case’y działań content marketingowych, opowiedzą o sposobach zwiększania efektywności kampanii i o tym jak przyciągnąć uwagę konsumentów.
W całodziennej konferencji cyklu IAB HowTo „Do Content Marketing Like a King 2” wezmą udział przedstawiciele marketerów, agencji reklamowych, agencji interaktywnych i domów mediowych. To już kolejna edycja wydarzenia poświęconego temu tematowi.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– Ubiegłoroczna konferencja, pierwsza z cyklu IAB HowTo organizowana przez naszą grupę, postawiła poprzeczkę bardzo wysoko. Położyliśmy wtedy nacisk na teoretyczny aspekt content marketingu. Tym razem w centrum uwagi jest praktyka. Na spotkanie złożą się przede wszystkim case studies, wyniki autorskich badań, nauki i nauczki wyciągnięte z realizowanych kampanii – uczestnicy będą mieli okazję czerpać z doświadczeń ekspertów
– komentuje Marta Nowicka, szefowa Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna, Ad Product Manager Content Marketing & Native w Ringier Axel Springer Polska.
Prelegenci najbliższego IAB HowTo opowiedzą o tym, czym jest Video Content Marketing i co daje klientom. Zaprezentują najnowsze badania, opowiedzą o roli nowoczesnych narzędzi badawczych w tworzeniu kampanii z wykorzystaniem wideo i treści pisanych. Jednocześnie zdradzą, jak optymalizować kampanie i jak sprawić, by komunikat był skuteczny. Doradzą, jak marki powinny opowiadać historie, by przyciągnąć uwagę konsumenta. Jak zaangażować go w opowieść? Jak to robią najlepsi? Eksperci wiele uwagi poświęcą też sile wartościowych treści oraz temu, jak działania content marketingowe mogą pomóc w ociepleniu niejednokrotnie lodowatego wizerunku marek premium. Opowiedzą również o sile Instastories i o tym, jak budować trwałą relację z konsumentem nietrwałym contentem.
Uczestnicy poznają kulisy strategii contentowych i sprzedażowych firm, które zajmują się sprzedażą „cudownych” środków i usług w internecie. Dowiedzą się, co stoi za ich sukcesem i jaką marketerzy mogą wyciągnąć z tego lekcję. Wśród prezentowanych case’ów znajdzie się analiza postrzegania komunikacji marketingowej przez pokolenie Z. Czym różni się ona od komunikacji z pokoleniem X? Czy jest ono otwarte na reklamę? Innymi omawianymi przykładami będą działania content marketingowe w kampanii jednego z banków na rzecz działań proekologicznych czy włączenie muzyki w komunikację marek hotelowych.
W gronie prelegentów wydarzenia znajdą się: Adrian Kornacki z MullenLowe MediaHub, Hanna Czacharowska z 24/7 Communication, Hanna Bernakiewicz z AccorHotels/Grupa Hotelowa Orbis, Ewa Schreiber z Ringier Axel Springer Polska, Anna Gumkowska i Lidia Marchwińska z Agory, Anna Karczmarek i Ewa Grzybowska z LiquidThread (Publicis Media), Paulina Kozyra z Plisty (GroupM), Michał Zajdel z Kantar Millward Brown, Jacek Studziński z Isobar Poland, Szymon Kubiak i Marcin Klimczak z MediaCom, Karolina Kornacka z Kamikaze.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Sponsorem wydarzenia jest GetResponse.
Patronat medialny objęli: Marketer+, MyCompany, Magazyn OnLine Marketing, next.gazeta.pl, Wirtualna Polska Media.
Więcej informacji: https://contentmarketing.howto.iab.org.pl/