Deficyt uwagi i zróżnicowana grupa odbiorcza to wyzwania, przed którymi stoją twórcy treści marketingowych. Coraz więcej osób oczekuje komunikacji dopasowanej do ich potrzeb – czy to z powodu niepełnosprawności, obciążenia poznawczego, czy braku czasu. Inkluzywna komunikacja, łącząc prostotę przekazu z dostępnością, angażuje szybko i buduje pozytywne doświadczenia. Sprawdź, jak wykorzystać jej potencjał zgodnie z wymaganiami Polskiego Aktu o Dostępności

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak komunikować się z ludźmi, którzy nie mają czasu czytać,
- jak dostosować tekst do szybkiego przeglądania i skanowania,
- jak korzystać z mocy prostego języka, aby pisać angażujące teksty,
- jak tworzyć angażujące microcopy i skuteczne CTA,
- jak pisać treści zgodnie z wymaganiami Polskiego Aktu o Dostępności,
- jak stosować się do standardów prostego języka i zasad easy to read (ETR).