Jaką rolę pełnią dane we współczesnym marketingu i biznesie? Jakie dane warto zbierać w przypadku małych, średnich oraz dużych firm? Jak są najczęstsze błędy związane z gromadzeniem i analizą danych, a także jak ich uniknąć? I wreszcie: jak zostać data-driven marketerem i skutecznie wykorzystywać dane w swojej pracy? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w nowym odcinku „Marketer+ Podcast”, którego gościem jest Jacek Szostak – media manager w Grupie Żywiec.
W tym odcinku „Marketer+ Podcast” Jacek Szostak zdradzi tajniki data-driven marketingu. Dowiesz się, jaką rolę pełnią dane we współczesnym marketingu, jakie dane warto zbierać, jak radzić sobie z wyzwaniami związanymi z integracją danych oraz jak unikać najczęstszych błędów. Nasz gość podpowie też, jak rozwijać swoje kompetencje w zakresie analizy i wykorzystania danych, co jest dziś wyjątkowo pożądane na rynku pracy.
Gość: Jacek Szostak
Trener DIMAQ z dużym doświadczeniem praktycznym w branży marketingowej i reklamowej. Specjalista w zakresie danych, strategii, mediów, badań rynku i procesów biznesowych. Jako media manager w Grupie Żywiec odpowiada m.in. za współpracę z domami mediowymi i agencjami badawczymi oraz monitorowanie realizacji i kosztów kampanii w kanałach zarówno cyfrowych, jak i tradycyjnych.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- jaką rolę pełnią dane we współczesnym marketingu i biznesie,
- jakie korzyści daje podejście data-driven i jakie cele pomaga realizować,
- jakie dane warto zbierać w przypadku małych, średnich oraz dużych firm,
- jak pokonać wyzwania związane z integracją danych z różnych źródeł,
- jakie dane i wskaźniki są najważniejsze w pracy marketera,
- jak dane pomagają w planowaniu kampanii marketingowych,
- dzięki jakim danym można optymalizować na bieżąco działania reklamowe,
- jakie wskaźniki są kluczowe w ocenie efektywności kampanii,
- jakie są najczęstsze błędy w pracy na danych i jak ich uniknąć,
- jak nie wpaść w pułapkę gromadzenia zbyt wielu danych,
- jakie umiejętności związane z analizą danych są pożądane na rynku pracy,
- jak rozwijać swoje kompetencje w zakresie data-driven marketingu.
Posłuchaj nowego odcinka „Marketer+ Podcast”:
O „Marketer+ Podcast”
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, czy masz już duże doświadczenie, znajdziesz tu inspiracje i konkretne porady, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki.
🚀 Słuchaj „Marketer+ Podcast”, aby zgłębiać kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcać teorię w praktykę. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
🎙️ Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: redakcja@marketerplus.pl.
➡️ Współpraca: reklama@marketerplus.pl.