Jaką rolę pełnią dane we współczesnym marketingu i biznesie? Jakie dane warto zbierać w przypadku małych, średnich oraz dużych firm? Jak są najczęstsze błędy związane z gromadzeniem i analizą danych, a także jak ich uniknąć? I wreszcie: jak zostać data-driven marketerem i skutecznie wykorzystywać dane w swojej pracy? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w nowym odcinku „Marketer+ Podcast”, którego gościem jest Jacek Szostak – media manager w Grupie Żywiec.

W tym odcinku „Marketer+ Podcast” Jacek Szostak zdradzi tajniki data-driven marketingu. Dowiesz się, jaką rolę pełnią dane we współczesnym marketingu, jakie dane warto zbierać, jak radzić sobie z wyzwaniami związanymi z integracją danych oraz jak unikać najczęstszych błędów. Nasz gość podpowie też, jak rozwijać swoje kompetencje w zakresie analizy i wykorzystania danych, co jest dziś wyjątkowo pożądane na rynku pracy.
Gość: Jacek Szostak
Trener DIMAQ z dużym doświadczeniem praktycznym w branży marketingowej i reklamowej. Specjalista w zakresie danych, strategii, mediów, badań rynku i procesów biznesowych. Jako media manager w Grupie Żywiec odpowiada m.in. za współpracę z domami mediowymi i agencjami badawczymi oraz monitorowanie realizacji i kosztów kampanii w kanałach zarówno cyfrowych, jak i tradycyjnych.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- jaką rolę pełnią dane we współczesnym marketingu i biznesie,
- jakie korzyści daje podejście data-driven i jakie cele pomaga realizować,
- jakie dane warto zbierać w przypadku małych, średnich oraz dużych firm,
- jak pokonać wyzwania związane z integracją danych z różnych źródeł,
- jakie dane i wskaźniki są najważniejsze w pracy marketera,
- jak dane pomagają w planowaniu kampanii marketingowych,
- dzięki jakim danym można optymalizować na bieżąco działania reklamowe,
- jakie wskaźniki są kluczowe w ocenie efektywności kampanii,
- jakie są najczęstsze błędy w pracy na danych i jak ich uniknąć,
- jak nie wpaść w pułapkę gromadzenia zbyt wielu danych,
- jakie umiejętności związane z analizą danych są pożądane na rynku pracy,
- jak rozwijać swoje kompetencje w zakresie data-driven marketingu.
Posłuchaj nowego odcinka „Marketer+ Podcast”:
O „Marketer+ Podcast”
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, czy masz już duże doświadczenie, znajdziesz tu inspiracje i konkretne porady, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki.
🚀 Słuchaj „Marketer+ Podcast”, aby zgłębiać kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcać teorię w praktykę. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
🎙️ Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: redakcja@marketerplus.pl.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
➡️ Współpraca: reklama@marketerplus.pl.