Motywowanie, przekazywanie informacji, wzmacnianie lojalności względem firmy – to powody, dla których komunikacja wewnętrza powinna być kluczowym narzędziem wykorzystywanym w biznesie. W końcu podstawą każdej organizacji są ludzie i ich potrzeba przynależności do miejsca, w którym budują swoje kariery zawodowe. Nie da się ukryć, że w obliczu pracy zdalnej i hybrydowej spełnienie tej potrzeby stało się dla wielu firm niezwykle trudne. Jak sprostać temu wyzwaniu, wykorzystując nietypowe narzędzia komunikacji wewnętrznej? I które z nich wybrać, aby w ciekawy i efektywny sposób docierać do pracowników? Oto kilka praktycznych wskazówek.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie są cele komunikacji wewnętrznej,
- jak praca zdalna zmieniła rolę komunikacji wewnątrz firmy,
- dlaczego poszukiwanie nowych formatów komunikacji jest bardzo ważne,
- na jakie narzędzia warto postawić, by zaangażować pracowników – niezależnie od miejsca, z którego pracują.