Jest taki znany cytat ze Sławomira Mrożka: „jutro to dziś, tyle że jutro”. Ta myśl powinna przyświecać wszystkim, którzy prowadzą firmy albo zajmują się w nich marketingiem. Właściwie czymkolwiek byśmy się zajmowali, powinniśmy mieć to zdanie z tyłu głowy. Takie podejście jest dużym wyzwaniem, bo z jednej strony trzeba myśleć o teraźniejszości, np. o trwającym kwartale. Z drugiej jednak przecież właśnie to, co mamy teraz, jest efektem procesów, które przeprowadziliśmy wczoraj. Dziś możemy już tylko płakać nad rozlanym mlekiem albo odcinać kupony. Powinno nam natomiast zależeć na przyszłości. Firma jutra to taka, która zaczyna się dziś.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jaka myśl Sławomira Mrożka powinna przyświecać wszystkim marketerom,
- jak przeprowadzić skuteczną transformację cyfrową firmy,
- które procesy warto digitalizować,
- jak prowadzić efektywną sprzedaż online,
- jak stworzyć digitalową synergię wewnątrz i na zewnątrz firmy,
- jak wyglądała transformacja cyfrowa w obszarze e-commerce sklepów marki Tefal.