13 listopada br. miała miejsce premiera książki Artura Jabłońskiego „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting”. Jabłoński w swojej książce przekonuje, że musimy zmienić swoje myślenie o tekście.
Forma jest ważniejsza od treści! Niemożliwe? A jednak. Czyli jak pisać, żeby chcieli czytać?
Nawet najlepszy, najmądrzejszy tekst podany w nieatrakcyjny sposób przegra w starciu ze średnim tekstem opakowanym w najlepszy design. Zatem, tak jak pisze autor: tekstów się nie pisze, teksty się projektuje. A co najważniejsze, projektuje w taki sposób, by sprzedawały za nas.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego książka Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Poznaj techniki i narzędzia, dzięki którym tekstem pisanym skutecznie przekonasz ludzi do swoich produktów.
Jakie informacje znajdziesz w książce Artura Jabłońskiego?
- Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
- Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
- Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
- Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.
O Autorze
Artur Jabłoński
Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.arturjablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.
Tytuł: „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting”
Autor: Artur Jabłoński
Premiera: 13.11.2017
Wydawnictwo: Onepress