„Reklama dźwignią handlu” – slogan wprowadzony przez radzieckiego polityka Anastasa Mikojana, być może adekwatny w okresie ekonomii socjalizmu, nie odpowiada już w pełni obecnym czasom. Trzeba jednak przyznać, że dobrze oddaje mechanikę działalności gospodarczej. Gdyby nie było tak, jak mówi, uczelnie nie kształciłyby na kierunkach marketingowych, ważną częścią firm nie byłyby działy komunikacji, a wartości wzrastającego globalnego rynku reklamy nie liczono by w setkach miliardów dolarów. Jednak z biegiem czasu okazało się, że jest coś jeszcze – co dowodzi, że jednak nie sama reklama jest dźwignią handlu.
Z tego artykułu dowiesz się:
- o czym pamiętać przy tworzeniu strategii branded-contentowej w 2021 r.,
- czy marki muszą zawsze mówić prawdę,
- w jaki sposób aktywność contentową przekładać na działania skierowane do sprzedawców i partnerów biznesowych,
- czy branded content musi być tylko dodatkiem do działań reklamowych czy może stać się podstawą komunikacji marki z rynkiem.