Umiejętne zarządzanie danymi to klucz do sukcesu w dzisiejszym świecie. Właściwie dobrane i analizowane wskaźniki umożliwiają lepsze decyzje biznesowe, które mogą przełożyć się na zwiększenie zysków i wydajności. Sprawdź znaczenie podstawowych danych dla każdego sklepu internetowego. Poznaj przydatne narzędzia do monitorowania wyników i dowiedz się, jak je wykorzystywać do budowania przewagi nad konkurencją.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie dane warto monitorować i jak je gromadzić, aby podejmować właściwe decyzje w e-commerce,
- jak analizować dane z różnych źródeł, aby uzyskać przewagę nad konkurencją,
- które dane produktowe warto analizować, aby poprawić rentowność sprzedaży w internecie,
- jakie pułapki czyhają na Ciebie podczas analizy danych i jak i ich uniknąć,
- jakich narzędzi używać do agregacji, wizualizacji i analizy danych własnych, a jakimi narzędziami pozyskiwać dane zewnętrzne.