W świecie SEO nieustannie zachodzą zmiany, które wstrząsają świadomością pozycjonerów. Od roku 2011 Google stale unowocześnia algorytmy o kryptonimach Panda oraz Penguin, które wyznaczają nowe standardy w pozycjonowaniu. Niedawno zmieniły się też wytyczne dla webmasterów pod kątem pozycjonowania witryny. Te wszystkie zmiany powodują zawirowania w pozycjach stron klientów oraz niejednokrotnie dramatyczne spadki witryny w wynikach wyszukiwania, skutkujące mniejszą liczbą odwiedzin czy nawet ich brakiem. W takich momentach właściciele witryn zaczynają się interesować efektami pozycjonowania, poszukując (na własną rękę lub też z pomocą firmy zewnętrznej) przyczyn spadków oraz sposobów powrotów na wysokie pozycje, w efekcie decydując się na audyt SEO witryny.
Z tego artykułu dowiesz się:
- co to jest audyt SEO i z jakich składa się etapów,
- kiedy powinno się wykonywać audyty stron www,
- jakie działania należy podjąć, żeby dokonać audytu strony internetowej,
- kto powinien wykonywać audyty SEO.