Pamiętasz scenę kosmicznego wyścigu z Anakinem Skywalkerem w „Mrocznym widmie”, pierwszej części trylogii „Gwiezdnych wojen”? Warto ją sobie odświeżyć z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że za chwilę w Polsce oficjalna premiera serialu „The Mandalorian”. Po drugie dlatego, że w 2021 r. – tak jak w przywołanej scenie – wyścigi w biznesie ruszają na poważnie. Szybkość jest zawrotna, a konkurencja już nie czeka, tylko działa. Dla jednych będzie to nową nadzieją, dla drugich – tytułowym mrocznym widmem. Co zrobić, żeby dotrzymać tempa w tym peletonie? Jak nie przegrać w 2021 r.?

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak 2020 r. zmienił sprzedaż i marketing,
- jak marki Mercedes-Benz, Booking.com i KFC wykorzystują szansę, jaką daje nowe rozdanie na rynku,
- w które obszary kluczowe w zwiększaniu sprzedaży i docieraniu do nowych klientów warto zainwestować w 2021 r.,
- dlaczego nie możesz dłużej czekać, tylko musisz przejść do działania.