Dobrze przygotowana strategia content-marketingowa nie tylko prowadzi do wzrostu rozpoznawalności czy ruchu przychodzącego z Google’a, lecz także daje bardzo wymierne korzyści w postaci sprzedaży. Mimo tej oczywistości w swojej praktyce e-marketingowej nieraz spotkałem się z założeniem, że content ma sprowadzać użytkowników do serwisu – najczęściej przez organic search z Google’a – a potem… jakoś to będzie. Tymczasem stworzenie contentu jest tylko elementem procesu marketingowo-sprzedażowego i bez całościowego spojrzenia na to zagadnienie nie uda się osiągnąć zadowalających wyników.

Z tego artykułu dowiesz się:
- czym jest, a czym nie jest content marketing,
- jak krok po kroku opracować strategię content-marketingową w 2021 r.,
- jak zarządzać budżetem przeznaczonym na działania content-marketingowe – w co i jak inwestować w 2021 r., aby osiągnąć najlepsze efekty i nie przepalić budżetu,
- jakie są najczęstsze błędy i problemy związane z zastosowaniem marketingu treści.