„Jak osiągnąć sukces” to książka o tym, jak zbudować markę osobistą i markę małej firmy w dynamicznie zmieniającym się świecie na przełomie ery 2.0 i 3.0. Poradnik kierowany jest przede wszystkim do tych, którzy planują dopiero uruchomić własną działalność gospodarczą i budować swój personal brand.
Coraz więcej osób porzuca karierę w korporacji, aby rozpocząć pracę na własny rachunek.
– Uruchomienie własnego biznesu, poza ogromnym ryzykiem, wiąże się również z dużymi wydatkami. Najczęściej nie stać nas wtedy, na zatrudnienie agencji reklamowej, czy public relations, choć taka pomoc profesjonalistów, zazwyczaj właśnie na tym początkowym etapie by się nam przydała – tłumaczy Robert Stępowski, autor książki „Jak osiągnąć sukces”. – Wiele osób również doskonale zna się na swojej branży, potrafi przygotować świetny produkt, ale nie ma zielonego pojęcia o brandingu i reklamie. Dlatego też postanowiłem napisać przystępny dla wszystkich poradnik jak budować markę własnej firmy, a przy tym swoja markę osobistą oraz jak wykorzystywać synergię tych dwóch marek w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu – dodaje Stępowski.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Autor radzi, jak wykorzystywać social media i content marketing do budowania marki firmy oraz jak w polskich realiach budować swój „personal brand” – czyli jak i z kim należy się komunikować, aby uznano cię za eksperta.
Z książki tej czytelnik dowie się również jak doskonale narzędzia marketingowe, w procesie marki, wykorzystuje Kościół Katolicki i dlaczego warto podpatrywać jego działania w swojej biznesowej działalności.
To nie jest książka dla osób zawodowo zajmujących się komunikacją marketingową, ani tych, którzy szukają typowego poradnika motywacyjnego.
– W tej książce nie ma marketingowych teorii. Wskazuję jednak czytelnikowi pewne istotne trendy w komunikacji marketingowej, zaznaczam na co warto zwrócić uwagę i czego się wystrzegać, budując zarówno markę swojej małej i młodej jeszcze firmy jak i markę osobistą. Bez wątpienia wartością tej książki jest również fakt, że sam od 2010 roku prowadzę firmę w Polsce, znam nasze, dość specyficzne, warunki biznesowe i właśnie na moich doświadczeniach oraz innych Polaków, oparłem tę książkę – podsumowuje Stępowski.
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.