„Jak osiągnąć sukces” to książka o tym, jak zbudować markę osobistą i markę małej firmy w dynamicznie zmieniającym się świecie na przełomie ery 2.0 i 3.0. Poradnik kierowany jest przede wszystkim do tych, którzy planują dopiero uruchomić własną działalność gospodarczą i budować swój personal brand.

Coraz więcej osób porzuca karierę w korporacji, aby rozpocząć pracę na własny rachunek.
– Uruchomienie własnego biznesu, poza ogromnym ryzykiem, wiąże się również z dużymi wydatkami. Najczęściej nie stać nas wtedy, na zatrudnienie agencji reklamowej, czy public relations, choć taka pomoc profesjonalistów, zazwyczaj właśnie na tym początkowym etapie by się nam przydała – tłumaczy Robert Stępowski, autor książki „Jak osiągnąć sukces”. – Wiele osób również doskonale zna się na swojej branży, potrafi przygotować świetny produkt, ale nie ma zielonego pojęcia o brandingu i reklamie. Dlatego też postanowiłem napisać przystępny dla wszystkich poradnik jak budować markę własnej firmy, a przy tym swoja markę osobistą oraz jak wykorzystywać synergię tych dwóch marek w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu – dodaje Stępowski.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Autor radzi, jak wykorzystywać social media i content marketing do budowania marki firmy oraz jak w polskich realiach budować swój „personal brand” – czyli jak i z kim należy się komunikować, aby uznano cię za eksperta.
Z książki tej czytelnik dowie się również jak doskonale narzędzia marketingowe, w procesie marki, wykorzystuje Kościół Katolicki i dlaczego warto podpatrywać jego działania w swojej biznesowej działalności.
To nie jest książka dla osób zawodowo zajmujących się komunikacją marketingową, ani tych, którzy szukają typowego poradnika motywacyjnego.
– W tej książce nie ma marketingowych teorii. Wskazuję jednak czytelnikowi pewne istotne trendy w komunikacji marketingowej, zaznaczam na co warto zwrócić uwagę i czego się wystrzegać, budując zarówno markę swojej małej i młodej jeszcze firmy jak i markę osobistą. Bez wątpienia wartością tej książki jest również fakt, że sam od 2010 roku prowadzę firmę w Polsce, znam nasze, dość specyficzne, warunki biznesowe i właśnie na moich doświadczeniach oraz innych Polaków, oparłem tę książkę – podsumowuje Stępowski.
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?