20 prelegentów, dwie sale i ponad 10 godzin prelekcji czekają na uczestników podczas kolejnej, 2. już edycji, Kongresu eHandlu.
2. Kongres eHandlu będzie spotkaniem, podczas którego będzie można porozmawiać bezpośrednio z twórcami aplikacji, pomysłodawcami używanych w handlu internetowym platform oraz właścicielami e-sklepów, które odniosły ogólnopolski lub międzynarodowy sukces. Organizatorzy, oprócz agendy wypełnionej aktualną wiedzą i rynkowymi trendami, zapewniają także możliwość wymiany doświadczeń z innymi przedsiębiorcami (strefa networkingu).
W tegorocznej odsłonie Kongresu eHandlu nacisk zostanie położony na tematy związane z funkcjonowaniem w przestrzeni omnichannel commerce, omówione zostaną także trendy światowego e-commerce w kontekście specyfiki polskiego rynku.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Organizatorzy ujawnili już pierwsze nazwiska prelegentów, wśród których znaleźli się Tomasz Karwatka (CEO, Divante), Barbara Stawarz (CEO, Content King) czy Jakub Cyran (Partner w GO.PL). Kolejne nazwiska zostaną ogłoszone już 26 stycznia na stronie Kongresu.
Obecnie trwa Call for Papers – organizatorzy zapraszają wszystkich chętnych do aplikowania poprzez stronę: www.kongres-ehandlu.pl/callforpapers. Warto pamiętać, że Kongres eHandlu to wydarzenie, od którego oczekuje się wysokiego poziomu merytorycznego, popartego case study, dlatego organizator zastrzega, że weryfikacja prelegentów będzie bardzo wnikliwa.
Pierwsza edycja Kongresu odbyła się podczas 7. Targów eHandlu i zgromadziła ponad 450 uczestników oraz 27 prelegentów z Polski i zagranicy. Sukces wydarzenia przełożył się na decyzję o organizacji kolejnej edycji. Wśród prelegentów I Kongresu eHandlu znaleźli się tacy fachowcy jak Christian Geyer (CEO, Nano Interactive), Jarosław Banacki (CEO, Cyfrowe.pl), Paweł Fornalski (CEO, IAI Shop) czy Ganna Yevtushenko (Head of Business Development, PayPal).
2. Kongres eHandlu odbędzie się już 10 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie, a więcej informacji oraz bilety dostępne są na stronie wydarzenia.
Marketer+ jest patronem medialnym Kongresu.