Chcesz zautomatyzować działania marketingowe i sprzedażowe? Wdrażasz system marketing automation lub zamierzasz to zrobić? Korzystasz już z automatyzacji marketingu i masz wrażenie, że nie wykorzystujesz 100% możliwości? Sprawdź najnowszą książkę Łukasza Kosuniaka „Marketing automation krok po kroku”, która pomoże Ci sprawnie, bez problemów i nieplanowanych kosztów wprowadzić w firmie automatyzację marketingu i w pełni wykorzystać jej potencjał, co przełoży się na realne wyniki biznesowe.

Książka „Marketing automation krok po kroku” to obszerne kompendium automatyzacji marketingu (496 stron!).
Łukasz Kosuniak w trakcie wdrożeń systemów automatyzacji marketingu u klientów wielokrotnie obserwował, że brak odpowiednich treści, procesów i umiejętności utrudniał pełne wykorzystanie możliwości tych narzędzi. Dlatego w tej książce znajdziesz nie tylko opis ich potencjału, lecz także praktyczne porady, w jaki sposób w pełni wykorzystać je w praktyce. Nikt przecież nie lubi płacić za narzędzia, które wykorzystuje w 10–20%.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Jeżeli w firmie wdrażasz system marketing automation lub zamierzasz to zrobić, to publikacja i dodatkowe materiały pozwolą Ci przejść przez ten proces skutecznie i bezboleśnie oraz w pełni wykorzystać możliwości narzędzi, co przełoży się na realne wyniki biznesowe (oszczędność czasu, zwiększenie sprzedaży, automatyzację pracy).
W książce znajdziesz specjalny rozdział o zastosowaniu marketing automation w małych firmach. Praktycznie każdy opisany przykład został przetestowany w praktyce przez autora i jego klientów.
Korzystasz już z marketing automation? Dość często się zdarza, że systemy automatyzacji marketingu pracują na 10% swoich możliwości, ponieważ nie ma pomysłu, jak je w pełni wykorzystać. Niestety, w tym czasie płaci się pełną cenę licencji, co jest często dość frustrujące. W książce znajdziesz stworzoną przez Łukasza Kosuniaka listę kontrolną, która jest źródłem pomysłów na nowe scenariusze wykorzystania automatyzacji marketingu.
Z książki dowiesz się m.in.:
- czy w Twojej firmie przyda się automatyzacja marketingu i co dzięki niej zyskasz,
- jak przygotować się do wprowadzenia automatyzacji,
- jak zaplanować procesy marketingowe, które można zautomatyzować,
- jak dobrać odpowiednie narzędzie marketing automation,
- jak skutecznie wdrożyć automatyzację marketingu w Twojej firmie,
- jak krok po kroku przygotować scenariusze automatyzacji marketingu do wykorzystania na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego klienta,
- jak przygotować treści, które pomogą ci skutecznie generować leady,
- jak wykorzystać marketing automation nie tylko w generowaniu leadów, lecz także na etapie posprzedażowym.
Przekonasz się, do czego możesz wykorzystać narzędzia marketing automation oraz jak połączyć wszystkie kropki w jeden czytelny obrazek.
Otrzymasz też gotowe szablony procesów i zestawienia zasobów potrzebnych do uruchomienia marketing automation (wcześniej dostępne jedynie dla klientów Łukasza Kosuniaka i udoskonalane na podstawie ich opinii).

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
„Skutkiem ubocznym” wykorzystania w praktyce metod zaprezentowanych w książce „Marketing automation krok po kroku” będzie też uporządkowanie i opisanie procesów marketingowych. Dzięki temu, nawet jeżeli ostatecznie nie zdecydujesz się na ich pełną automatyzację, będą one znacznie lepiej przez Ciebie zrozumiane i dzięki temu – sprawniej realizowane.
Dla kogo jest ta książka
- Dla marketerów i menedżerów, którzy w swoich zespołach chcą prowadzić skuteczne działania marketingowe zintegrowane z procesami sprzedażowymi.
- Dla menedżerów działów handlowych, którzy chcą zwiększyć skuteczność sprzedaży dzięki generowaniu wysokiej jakości leadów z wykorzystaniem automatyzacji marketingu.
- Nie tylko dla korporacji! Z tej książki skorzystasz, nawet jeżeli pracujesz w niewielkiej firmie.
- Dla osób, które korzystają już z systemu marketing automation i chcą się upewnić, że wykorzystują maksimum jego możliwości.
Książkę, e-booka lub pakiet kupisz na PrzewodnikMarketingAutomation.pl.
O autorze
Łukasz Kosuniak to praktyk i konsultant marketingu B2B. Specjalizuje się w projektowaniu oraz automatyzacji procesów marketingowych. Po raz pierwszy samodzielnie system marketing automation klasy korporacyjnej wdrożył prawie 10 lat temu. Według jego wiedzy – było to pierwsze tego typu wdrożenie w Polsce i jedno z pierwszych w Europie.
Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska.
Obecnie jest niezależnym konsultantem marketingu B2B. Dzieli się wiedzą podczas zajęć z marketingu B2B w Akademii Leona Koźmińskiego, w swoim podcaście „Business Marketer”, na konferencjach i w prasie specjalistycznej: m.in. „Marketerze+”, „Nowej Sprzedaży”, „MIT Sloan Management Review Polska”.
Jest autorem i współautorem książek: „To jest social selling”, „Abc marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing, from the Classroom to the Boardroom” oraz kursów „Podstawy strategii marketingu B2B” i „#SocialSellingMaster”.
Patronami medialnymi publikacji są magazyny „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce” oraz portale NowyMarketing, MamStartup i MarketingPrzyKawie.