Jakie są kluczowe składniki skutecznego brandingu? Czy małe i średnie firmy potrzebują strategii marki? Co sprawia, że marki zapadają w pamięć i przyciągają lojalnych klientów? Dlaczego branding powinien być odporny na trendy? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w nowym odcinku „Marketer+ Podcast”, którego gościem jest Maciek Sznitowski, strateg marki i komunikacji, niezależny konsultant.

Czy wiesz, że marka to coś więcej niż logo i kolorystyka? To propozycja wartości, która sprawia, że klienci wybierają właśnie konkretny brand, a nie konkurencję. W tym odcinku „Marketer+ Podcast” zapraszamy Cię do wysłuchania rozmowy z ekspertem od brandingu, który odkryje przed Tobą tajniki budowania silnej marki, pozostającej na trwałe w umysłach odbiorców. Nasz gość dzieli się swoim doświadczeniem i wskazówkami, które możesz wykorzystać w swojej marketingowej pracy – zarówno w małej, jak i większej firmie.
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- jakie jest znaczenie marki w procesie zakupowym,
- czy małe i średnie firmy potrzebują strategii marki,
- od czego zacząć proces budowania strategii brandu,
- czym jest propozycja wartości i jak ją zdefiniować,
- jakie są kluczowe składniki skutecznego brandingu,
- na jakie pytanie powinna odpowiedzieć sobie każda firma,
- co sprawia, że marki zapadają w pamięć i przyciągają lojalnych klientów,
- jak można prostymi środkami zakodować markę w umyśle odbiorców,
- czy sztuczna inteligencja przydaje się w brandingu,
- dlaczego branding powinien być odporny na trendy,
- czym różni się budowanie społeczności od budowania fanklubu.
Gość: Maciek Sznitowski
Strateg marki i komunikacji, niezależny konsultant. Mówi o sobie, że jest brandoholikiem, bo od 15 lat zajmuje się brand marketingiem. Układa marki w spójne historie – bo spójne marki lepiej zapisują się w pamięci klientów i szybciej zdobywają ich zaufanie. Autor bloga Brandoholik.pl oraz podcastu „Markotwórstwo”.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Posłuchaj nowego odcinka „Marketer+ Podcast”:
O „Marketer+ Podcast”
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, czy masz już duże doświadczenie, znajdziesz tu inspiracje i konkretne porady, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki.
🚀 Słuchaj „Marketer+ Podcast”, aby zgłębiać kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcać teorię w praktykę. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
🎙️ Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: redakcja@marketerplus.pl.
➡️ Współpraca: reklama@marketerplus.pl.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?