W jakich obszarach marketingu znajduje zastosowanie sztuczna inteligencja? Z jakich narzędzi warto obecnie korzystać? Jak tworzyć skuteczne prompty i uzyskiwać wartościowe odpowiedzi? Która funkcja ChatGPT najbardziej przydaje się w codziennych obowiązkach? Czy AI odbierze pracę marketerom i co robić, aby utrzymać się w branży? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w premierowym odcinku „Marketer+ Podcast”, którego gościem jest Tomasz Graszewicz, założyciel firmy doradczo-szkoleniowej AI Wizards oraz CEO agencji Job’n’Joy i Shake the Cake.
Czy wyobrażasz sobie narzędzie, które potrafi analizować miliardy danych w ułamku sekundy, przewidywać zachowania konsumentów i tworzyć spersonalizowane kreacje reklamowe? To nie przyszłość – to rzeczywistość dzięki sztucznej inteligencji. W premierowym odcinku „Marketer+ Podcast” zanurzamy się w fascynujący świat AI i odkrywamy, jak możesz wykorzystać jej potencjał w swojej codziennej marketingowej pracy.
Razem z naszym gościem, ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, poruszamy tematy, które są kluczowe dla każdego marketera pragnącego wyprzedzić konkurencję. To nie tylko teoria – to praktyczne wskazówki i narzędzia, które możesz zacząć stosować od razu.
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- czym tak naprawdę jest sztuczna inteligencja i na czym polega zasada jej działania,
- w jakich obszarach marketingu AI znajduje zastosowanie,
- z jakich narzędzi warto obecnie korzystać w marketingowej pracy,
- jak tworzyć prompty i skutecznie komunikować się ze sztuczną inteligencją,
- która funkcja ChatGPT najbardziej przydaje się w codzienności marketera,
- dlaczego przy obsłudze AI ważniejsza jest wiedza psychologiczna niż programistyczna,
- jak wykorzystać sztuczną inteligencję w procesach kreatywnych,
- jak używać AI w kampaniach reklamowych i znacząco obniżyć ich koszty,
- z jakich źródeł pozyskiwać wiedzę o obsłudze narzędzi AI,
- czy AI odbierze pracę marketerom i co robić, aby utrzymać się w branży,
- jak sztuczna inteligencja może w przyszłości wpłynąć na świat (nie tylko marketingu).
Gość: Tomasz Graszewicz
CEO firmy doradczo-szkoleniowej AI Wizards oraz agencji Job’n’Joy oraz Shake the Cake. Specjalizuje się w Midjourney, DALL-E 2, programach opartych na GPT-4 (w tym ChatGPT) oraz w wielu innych rozwiązaniach z zakresu generatywnej sztucznej inteligencji. Pomysłodawca pierwszego w Polsce i jednego z pierwszych na świecie seryjnie drukowanych produktów stworzonych z użyciem AI – projektu „Łap kalendarz”, za który otrzymał wraz z zespołem nagrodę Digital Ars w kategorii no-code. Stworzył pionierską w Europie kolekcję dekoracji ściennych „AI ♥ ZWIERZAKI” dla jednego z największych producentów na kontynencie.
Od ponad 20 lat związany z branżą reklamową. Na co dzień zarządza agencją kreatywną Shake the Cake oraz employer-brandingową Job’n’Joy. Współzałożyciel i pierwszy prezes firmy Profitroom, obsługującej obecnie ponad 3,5 tys. hoteli na świecie. Wykładowca akademicki, keynote speaker i szkoleniowiec w zakresie technik rozwijania kreatywności.
Zdobył wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach, m.in.: Effie, KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, EBEA, Siła Przyciągania, Boomerang oraz Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich za innowacyjny produkt.
Posłuchaj premierowego odcinka „Marketer+ Podcast”:
O „Marketer+ Podcast”
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, czy masz już duże doświadczenie, znajdziesz tu inspiracje i konkretne porady, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki.
AI dla marketerów w praktyce
Nowy program! Dwa dni, dwa razy więcej wiedzy!
Jakie prompty przyniosą Ci oczekiwane rezultaty? Jak uniezależnić się od grafików i montażystów? Na co uważać przy korzystaniu ze sztucznej inteligencji? Wciąż pojawiają się nowe narzędzia, rozwiązania i sposoby na korzystanie z dostępnych programów. Ogrom tych wszystkich nowinek może przyprawić o zawrót głowy, pamiętaj jednak, że Twoja konkurencja nie śpi!
Zapisz się na kolejną odsłonę naszego szkolenia i zdobądź wiedzę na temat wykorzystania AI w marketingu. Poznaj insighty i triki, które pozwolą Ci np. bez problemu przeanalizować Twoją grupę docelową, wygenerować napisy do filmu czy stworzyć dowolną muzykę.
🚀 Słuchaj „Marketer+ Podcast”, aby zgłębiać kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcać teorię w praktykę. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
🎙️ Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: redakcja@marketerplus.pl.
➡️ Współpraca: reklama@marketerplus.pl.