Jakie są kluczowe składniki skutecznego brandingu? Czy małe i średnie firmy potrzebują strategii marki? Co sprawia, że marki zapadają w pamięć i przyciągają lojalnych klientów? Dlaczego branding powinien być odporny na trendy? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w nowym odcinku „Marketer+ Podcast”, którego gościem jest Maciek Sznitowski, strateg marki i komunikacji, niezależny konsultant.
Czy wiesz, że marka to coś więcej niż logo i kolorystyka? To propozycja wartości, która sprawia, że klienci wybierają właśnie konkretny brand, a nie konkurencję. W tym odcinku „Marketer+ Podcast” zapraszamy Cię do wysłuchania rozmowy z ekspertem od brandingu, który odkryje przed Tobą tajniki budowania silnej marki, pozostającej na trwałe w umysłach odbiorców. Nasz gość dzieli się swoim doświadczeniem i wskazówkami, które możesz wykorzystać w swojej marketingowej pracy – zarówno w małej, jak i większej firmie.
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- jakie jest znaczenie marki w procesie zakupowym,
- czy małe i średnie firmy potrzebują strategii marki,
- od czego zacząć proces budowania strategii brandu,
- czym jest propozycja wartości i jak ją zdefiniować,
- jakie są kluczowe składniki skutecznego brandingu,
- na jakie pytanie powinna odpowiedzieć sobie każda firma,
- co sprawia, że marki zapadają w pamięć i przyciągają lojalnych klientów,
- jak można prostymi środkami zakodować markę w umyśle odbiorców,
- czy sztuczna inteligencja przydaje się w brandingu,
- dlaczego branding powinien być odporny na trendy,
- czym różni się budowanie społeczności od budowania fanklubu.
Gość: Maciek Sznitowski
Strateg marki i komunikacji, niezależny konsultant. Mówi o sobie, że jest brandoholikiem, bo od 15 lat zajmuje się brand marketingiem. Układa marki w spójne historie – bo spójne marki lepiej zapisują się w pamięci klientów i szybciej zdobywają ich zaufanie. Autor bloga Brandoholik.pl oraz podcastu „Markotwórstwo”.
Posłuchaj nowego odcinka „Marketer+ Podcast”:
O „Marketer+ Podcast”
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, czy masz już duże doświadczenie, znajdziesz tu inspiracje i konkretne porady, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki.
🚀 Słuchaj „Marketer+ Podcast”, aby zgłębiać kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcać teorię w praktykę. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
🎙️ Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: redakcja@marketerplus.pl.
➡️ Współpraca: reklama@marketerplus.pl.
AI dla marketerów w praktyce
Nowy program! Dwa dni, dwa razy więcej wiedzy!
Jakie prompty przyniosą Ci oczekiwane rezultaty? Jak uniezależnić się od grafików i montażystów? Na co uważać przy korzystaniu ze sztucznej inteligencji? Wciąż pojawiają się nowe narzędzia, rozwiązania i sposoby na korzystanie z dostępnych programów. Ogrom tych wszystkich nowinek może przyprawić o zawrót głowy, pamiętaj jednak, że Twoja konkurencja nie śpi!
Zapisz się na kolejną odsłonę naszego szkolenia i zdobądź wiedzę na temat wykorzystania AI w marketingu. Poznaj insighty i triki, które pozwolą Ci np. bez problemu przeanalizować Twoją grupę docelową, wygenerować napisy do filmu czy stworzyć dowolną muzykę.