Przygotowując ten artykuł, długo zastanawiałam się, co mogłoby Cię szczególnie zainteresować. To już nasze czwarte spotkanie na łamach „Marketera+”, dlatego tym chętniej dzielę się z Tobą kolejną podróżą – tym razem do Bułgarii. Dlaczego właśnie tam? W poprzedniej odsłonie opowiadałam o Rumunii. Można by sądzić, że Bułgaria jako sąsiad i kraj o podobnym położeniu geograficznym będzie miała zbliżony profil. Nic bardziej mylnego! Bułgaria zaskakuje – i to bardzo pozytywnie.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak robić skuteczny marketing na rynku bułgarskim,
- czym charakteryzuje się bułgarski konsument, jaką wagę przykłada do technologii oraz ile i co kupuje w internacie,
- jak zwiększyć zaufanie Bułgarów do zakupów online,
- jakie są najważniejsze media w Bułgarii i gdzie warto się reklamować,
- jakie są ulubione platformy cyfrowe Bułgarów, na których marka powinna być obecna,
- o czym pamiętać przy tworzeniu komunikacji marketingowej na rynek bułgarski.