Jeszcze nigdy w historii, kobiety nie uzyskały takiej pozycji, jak obecnie. Angela Merkel, Teresa May, J.K. Rowling, czy prezes General Motors Mary T. Barra, są przykładami ciągle rosnącej pozycji kobiet w społeczeństwie. Mimo tych, jakże ikonicznych przykładów, wciąż można mówić o znaczących nierównościach społecznych i dyskryminacji ze względu na płeć. Feminizm jest aktywnym ruchem, który ciągle się rozwija, tworząc coraz to nowe inicjatywy społeczne. Te inicjatywy powinny być brane pod uwagę w przypadku każdej kampanii marketingowej.
Z tego artykułu dowiesz się:
- dlaczego warto rozważać temat feminizmu w przekazie reklamowym,
- jak wykorzystać rosnący wpływ kobiet na decyzje zakupowe,
- czym kierują się kobiety z tzw. „Generacji Z” podczas wyboru produktów,
- o konserwatywnym i postępowym przekazie reklamowym kierowanym do kobiet,
- jak unikać błędów w prezentowaniu produktów dla kobiet.