Co przyniósł listopad 2024 r. w marketingu? Najnowsze badania o skuteczności programów lojalnościowych, wyniki prestiżowych konkursów branżowych, w tym jubileuszową 25. edycję Effie Awards Poland, analizy trendów na Black Friday, a także raporty ukazujące aktualne postawy konsumenckie, czy wpływ mediów społecznościowych na decyzje zakupowe. W podsumowaniu poznasz też najciekawsze kampanie listopada wg ekspertów Cape Morris, ASAP&ASAP i Havasu. Premierę miał także „Planer marketera 2025”. Sprawdź, co ciekawego wydarzyło się w minionym miesiącu.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie marki triumfowały w jubileuszowej edycji Effie Awards i rankingu Marketing Master by SAR,
- jak media społecznościowe wpływają na decyzje zakupowe w regionie CEE,
- jak sztuczna inteligencja wpływa na programy lojalnościowe i personalizację działań marketingowych,
- które branże i marki osiągnęły najwyższą skuteczność reklamową w listopadzie 2024 r.,
- jakie są najciekawsze reklamy listopada wg ekspertów Cape Morris, ASAP&ASAP i Havasu.