„W sieci Hoteli Gołębiewski kładziemy duży nacisk na zapewnienie kompleksowej oferty, która spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów” – o zapleczu eventowym Hoteli Gołębiewski i nowym obiekcie w Pobierowie opowiada Marta Masłowska, dyrektor sprzedaży i konferencji w Gołębiewski Holding.

Marta Masłowska
Dyrektor sprzedaży i konferencji w Gołębiewski Holding.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Gołębiewski Holding to grupa znanych hoteli w Karpaczu, Wiśle, Białymstoku i Mikołajkach. Na ile ważnym elementem działalności firmy jest oferta eventowa dla biznesu?
Hotele Gołębiewski znane są z imponującej skali kompleksowości. Często jesteśmy partnerem i miejscem organizacji największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń i konferencji biznesowych w Polsce.
W 2024 r. powstał dział sprzedaży, wspólny dla wszystkich hoteli sieci, który obecnie kompleksowo zajmuje się ofertą konferencyjną. Usprawniliśmy kontakt z klientami biznesowymi z zachowaniem indywidualnego podejścia do każdego wydarzenia. Oferta konferencyjna stanowi istotny element naszego portfolio, a ciągły rozwój tej części działalności to dowód na rosnące zapotrzebowanie ze strony biznesu.
Najbardziej medialnym wydarzeniem biznesowym kojarzonym z Gołębiewski Holding jest coroczne Forum Ekonomiczne w Karpaczu. Czy każdy z Państwa hoteli jest w stanie obsłużyć wydarzenie o tak dużej skali?
Forum Ekonomiczne w Karpaczu potwierdza potencjał Hoteli Gołębiewski jako idealnego partnera dla dużych wydarzeń MICE. Podczas tej największej konferencji polityczno-gospodarczej w Europie Środkowo-Wschodniej nasz obiekt w Karpaczu zamienia się w międzynarodowe centrum biznesowe. W 2024 r. na potrzeby Forum udostępniliśmy 40 tys. m² terenu. Wydarzenie odbywało się w 28 salach konferencyjnych, w tym dwóch na 1,9 tys. i 1,4tys. osób, a także w trzech przestrzeniach restauracyjnych. W 2023 r. dwa nasze hotele – w Karpaczu i Mikołajkach – znalazły się na liście „Dziesięciu największych sal konferencyjnych w polskich hotelach” (Konferencje.pl). Mikołajki oferują największą na Mazurach salę konferencyjną (1,8 m²), idealną na wydarzenia do 1,3 tys. osób. Dzięki elastycznym możliwościom podziału sal we wszystkich obiektach równocześnie mogą odbywać się różnorodne wydarzenia.
Od kilku lat w Pobierowie powstaje największy w Polsce obiekt hotelowy, należący do sieci Gołębiewski. Jak będzie wyglądać zaplecze eventowe tego hotelu?
Hotel Gołębiewski w Pobierowie to najbardziej ambitny projekt, który ma szansę stać się ikoną nie tylko na polskim, lecz także europejskim rynku hotelarskim. Będzie to obiekt wyjątkowy, zarówno pod względem skali, jak i oferty, z ogromnym potencjałem dla wydarzeń biznesowych. Jak przystało na największy hotel w Polsce, jego zaplecze konferencyjne będzie równie spektakularne i doskonale przystosowane do organizacji nawet najbardziej wymagających eventów.
Wybór właściwego obiektu to często dla klienta biznesowego okazja do analizy usług dodatkowych hotelu. Jakimi wyróżnikami dysponujecie w tym zakresie?
W sieci Hoteli Gołębiewski kładziemy duży nacisk na zapewnienie kompleksowej oferty, która spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Wyróżnia nas m.in. zróżnicowana oferta kulinarna, dostosowana do różnych gustów i preferencji dietetycznych, co potwierdza nagroda Hermes Kulinarny 2024 – prestiżowe wyróżnienie w branży HoReCa. Dzięki tej kompleksowej ofercie Hotele Gołębiewski są idealnym wyborem zarówno na duże wydarzenia biznesowe, jak i na relaksujący wypoczynek po ich zakończeniu.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Materiał partnera