W ostatnim numerze „Marketera+” pisaliśmy o tym, jak zaplanować zewnętrzną kampanię reklamową, aby była atrakcyjna i skuteczna, oraz jaka wiedza o outdoorze jest przydatna przed zabraniem się za przygotowanie jej projektu graficznego. Broniliśmy tezy, że grafika ma kluczowe znaczenie i że warto poświęcić czas na pracę koncepcyjną. Założyliśmy przy tym milcząco, że świetnie zaprojektowana grafika równie świetnie zostanie wyprodukowana. Jak uniknąć rozczarowania na kolejnym etapie przygody z reklamą outdoorową, czyli jak dobrze wyprodukować plakat – o tym piszemy tym razem.
Z tego artykułu dowiesz się:
- o tym, ile pracy trzeba włożyć, aby dobrze wydrukować wielkoformatową dekorację reklamową,
- na co trzeba być szczególnie uczulonym podczas przygotowania plików do druku,
- dlaczego ważne są marginesy bezpieczeństwa i czym różni się CMYK od Pantone’a,
- co dobrze jest wiedzieć i czego pilnuje za ciebie doświadczona firma outdoorowa.