O lojalności konsumenckiej powiedziano i napisano już wiele. Ale walka o uwagę i zaangażowanie odbiorców trwa także w segmencie B2B. Jak sprawić aby Twoi partnerzy biznesowi wybierali jak najczęściej właśnie Ciebie? Pobierz e-book i sprawdź!
Lojalność w segmencie B2B rządzi się innymi prawami, niż ta kierowana do konsumentów. Należy tu zakładać inne cele, stosować odmienne mechanizmy, sięgać po inne motywacje. Jednak zarówno w świecie B2B jak i B2C przemyślana inwestycja czasu i budżetu w tworzenie programów lojalnościowych przynosi każdej firmie korzystne efekty. Warto pozyskiwać i utrzymywać lojalnych klientów, bo to oni w głównej mierze stanowić będą o długofalowym sukcesie marki.
W najnowszym raporcie przygotowanym przez redakcję „Marketer+” odpowiadamy na pytanie jak lojalizować klientów B2B. Na ponad 20 stronach eksperci dzielą się praktyczną wiedzą i podpowiadają skuteczne rozwiązania w tej dziedzinie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
POBIERZ BEZPŁATNY E-BOOK
Dzięki e-bookowi dowiesz się m.in.:
- po jakie nagrody sięgać by odpowiednio zmotywować partnerów biznesowych,
- jakie są różnice między programami B2B i B2C,
- jak krok po kroku stworzyć program lojalnościowy dopasowany do potrzeb partnerów biznesowych,
- jakie mechanizmy najlepiej sprawdzają się w programach kierowanych do segmentu B2B,
- na jakie trendy w programach lojalnościowych należy zwrócić uwagę w 2017 roku,
- jakie są psychologiczne podstawy lojalności,
- jak stworzyć brief dla zewnętrznych dostawców usług lojalnościowych,
- co należy zmienić w działaniach marketingowych aby spełnić oczekiwania klientów i zdobyć ich lojalność.
Wejdź na stronę „Nagrody w biznesie” i pobierz już dziś bezpłatny e-book.