Drugi, najnowszy e-book przygotowany przez agencję Whitepress został w całości poświęcony narzędziom przydatnym w prowadzeniu kampanii content marketingowych. Publikacja ma ponad 140 stron, na których opisano 74 narzędzia zgrabnie ujęte w siedem części merytorycznych.
Przy e-booku pracowało aż czterech autorów – dr Paweł Strykowski, Katarzyna Grzesik, Paulina Kamińska i Szymon Słowik. Dodatkowo jako zewnętrzni eksperci wypowiadają się przedstawiciele partnerów i patronów medialnych publikacji – w sumie można przeczytać aż 16 wypowiedzi. Jest to pierwsze tak szerokie opracowanie na polskim rynku, w którym znajdują się opisy platform, programów i usług dostępnych dla marketerów.
Wyróżnione narzędzia zostały podzielone na siedem grup, ze względu na użyteczność w kolejnych etapach realizacji strategii content marketingowych. Są to: poszukiwanie, zbieranie, organizowanie, tworzenie, dystrybucja, promowanie i monitoring.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– Mamy świadomość, że nie opisaliśmy wszystkich narzędzi, a opublikowane opisy są czasami pobieżne i nie oddają wszystkich istotnych cech programów i platform. Zależało nam na przekazaniu samej esencji – udostępnieniu marketerom swego rodzaju przewodnika, który pomoże im skutecznie dobrać programy i aplikacje do swoich potrzeb – wyjaśnia dr Paweł Strykowski, współzałożyciel Whitepress i jeden z autorów e-booka.
Przewodnik jest bezpłatny i można go pobrać z tej strony.
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.
[kreska]