Ludzie mawiają: „Nie oceniaj książki po okładce”. A jednak – zanim poznasz treść książki, Twoją uwagę przyciąga oprawa, tytuł i autor. Co ma wspólnego książka z opakowanymi produktami? Autor w tym porównaniu jest marką, treść – produktem, a okładka pełni rolę opakowania. Ten ostatni element w praktyce jest pierwszym: ma za zadanie przyciągać wzrok, opowiadać historię i naprowadzać: „kup mnie”. Dowiedz się, jak wykorzystać packaging experience w działaniach promocyjnych.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jaką rolę pełni opakowanie produktu i jak wykorzystać je skutecznie w działaniach promocyjnych,
- czym jest packaging experience i jak łączyć opakowanie z innymi narzędziami promocyjnymi,
- w jaki sposób marki wykorzystują opakowanie do różnicowania linii asortymentowych dla różnych segmentów klientów,
- jak prezentować opakowanie w różnych kontekstach i jednocześnie wspierać promocję,
- jak zastosować innowacyjne rozwiązania drukarskie.


