Centrum Konferencyjne POLIN, zlokalizowane w budynku Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN na warszawskim Muranowie, oferuje możliwość zorganizowania różnorodnych wydarzeń: od konferencji, targów, kameralnych spotkań czy warsztatów po koncerty, projekcje filmowe i ekskluzywne kolacje.
Hol główny to piękna i wielokrotnie nagradzana ikona współczesnej architektury. Oprócz funkcji muzealnych odgrywa też rolę tła produkcji filmowych, reklamowych i sesji zdjęciowych. Wydarzenie w tej spektakularnej przestrzeni to ekscytujące doznanie dzięki pracy doświadczonego zespołu, który dba o odpowiednią oprawę każdego spotkania. Świadczą o tym opinie klientów:
- „Czuliśmy się niezwykle komfortowo i bezpiecznie, realizując nasze pierwsze takie duże wydarzenie z Państwem” – FinCrafters.
- „Państwa zaangażowanie, kreatywność i doświadczenie sprawiły, że przygotowane wydarzenie stało się jeszcze bardziej wyjątkowe” – Warszawska Rada Kobiet.
- „Współpraca z Państwem była profesjonalna, ale także bardzo przyjemna dzięki punktualności i dbałości o każdy szczegół” – Urząd Miasta Stołecznego Warszawy.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
POLIN (fot. M. Jaźwiecki)
Audytorium, największa sala (472 miejsca na widowni), sprosta potrzebom jubileuszu, konferencji, koncertu czy spektaklu, a przestronne foyer daje możliwość serwowania cateringu w formie przerw kawowych, lunchu czy bankietu dla niemal 500 osób jednocześnie.
Do dyspozycji są w pełni wyposażone sale konferencyjne o powierzchni 114 m2 (do 100 osób) i 86 m2 (na 60 osób) oraz zmodernizowane niedawno cztery sale edukacyjne – każda o powierzchni 56 m2 (do 30 osób), które oferują najnowocześniejsze rozwiązania techniczne.
Multimedialna Galeria Dziedzictwo (120 m2, 70 miejsc) to część wystawy stałej ze świetlną instalacją „Drzewo życia” Huberta Czerepoka i z widokiem na pomnik Bohaterów Getta. Zamontowany ekran z opcją wyświetlania prezentacji oraz nagłośnienie mobilne powodują, że jest idealnym miejscem na kameralne spotkanie, wieczór autorski lub warsztaty.
Pracownia kulinarna U Fani (231 m2, 100 miejsc) ma osobne wejście, windę i – choć nazwa sugeruje tylko możliwość przeprowadzenia warsztatów czy pokazów kulinarnych (w tym live cookingu) – oprócz wyposażenia gastronomicznego posiada także projektor, ekran i nagłośnienie, a meble można zaaranżować na potrzeby m.in. nieformalnych spotkań biznesowych, szkoleń, seminariów czy warsztatów integracyjnych.
W ramach urozmaicenia eventu edukatorzy przygotowali warsztaty dla biznesu z zakresu przeciwdziałania dyskryminacji, pracy w środowiskach wielokulturowych (w tym savoir-vivre’u w kontaktach z partnerami żydowskimi) lub oprowadzanie po wystawie z przewodnikiem.
W całym budynku zastosowano rozwiązania, które ułatwiają funkcjonowanie osobom z niepełnosprawnościami (m.in. windy, przystosowane toalety, pętle indukcyjne, miejsca na parkingu, możliwość wejścia z psem przewodnikiem).
CK POLIN jest miejscem otwartym i przyjaznym, a jednocześnie szczególny nacisk kładzie na kwestie bezpieczeństwa, dlatego wszyscy wchodzący podlegają kontroli.
Odwiedź profil CK POLIN na LinkedInie: pl.linkedin.com/company/museum-of-the-history-of-polish-jews.
W sprawie wynajmu napisz na adres: centrumkonferencyjne@polin.pl.
Do zobaczenia w Centrum Konferencyjnym POLIN!
Materiał partnera