Centrum Konferencyjne POLIN, zlokalizowane w budynku Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN na warszawskim Muranowie, oferuje możliwość zorganizowania różnorodnych wydarzeń: od konferencji, targów, kameralnych spotkań czy warsztatów po koncerty, projekcje filmowe i ekskluzywne kolacje.

Hol główny to piękna i wielokrotnie nagradzana ikona współczesnej architektury. Oprócz funkcji muzealnych odgrywa też rolę tła produkcji filmowych, reklamowych i sesji zdjęciowych. Wydarzenie w tej spektakularnej przestrzeni to ekscytujące doznanie dzięki pracy doświadczonego zespołu, który dba o odpowiednią oprawę każdego spotkania. Świadczą o tym opinie klientów:
- „Czuliśmy się niezwykle komfortowo i bezpiecznie, realizując nasze pierwsze takie duże wydarzenie z Państwem” – FinCrafters.
- „Państwa zaangażowanie, kreatywność i doświadczenie sprawiły, że przygotowane wydarzenie stało się jeszcze bardziej wyjątkowe” – Warszawska Rada Kobiet.
- „Współpraca z Państwem była profesjonalna, ale także bardzo przyjemna dzięki punktualności i dbałości o każdy szczegół” – Urząd Miasta Stołecznego Warszawy.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
POLIN (fot. M. Jaźwiecki)
Audytorium, największa sala (472 miejsca na widowni), sprosta potrzebom jubileuszu, konferencji, koncertu czy spektaklu, a przestronne foyer daje możliwość serwowania cateringu w formie przerw kawowych, lunchu czy bankietu dla niemal 500 osób jednocześnie.
Do dyspozycji są w pełni wyposażone sale konferencyjne o powierzchni 114 m2 (do 100 osób) i 86 m2 (na 60 osób) oraz zmodernizowane niedawno cztery sale edukacyjne – każda o powierzchni 56 m2 (do 30 osób), które oferują najnowocześniejsze rozwiązania techniczne.
Multimedialna Galeria Dziedzictwo (120 m2, 70 miejsc) to część wystawy stałej ze świetlną instalacją „Drzewo życia” Huberta Czerepoka i z widokiem na pomnik Bohaterów Getta. Zamontowany ekran z opcją wyświetlania prezentacji oraz nagłośnienie mobilne powodują, że jest idealnym miejscem na kameralne spotkanie, wieczór autorski lub warsztaty.
Pracownia kulinarna U Fani (231 m2, 100 miejsc) ma osobne wejście, windę i – choć nazwa sugeruje tylko możliwość przeprowadzenia warsztatów czy pokazów kulinarnych (w tym live cookingu) – oprócz wyposażenia gastronomicznego posiada także projektor, ekran i nagłośnienie, a meble można zaaranżować na potrzeby m.in. nieformalnych spotkań biznesowych, szkoleń, seminariów czy warsztatów integracyjnych.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
W ramach urozmaicenia eventu edukatorzy przygotowali warsztaty dla biznesu z zakresu przeciwdziałania dyskryminacji, pracy w środowiskach wielokulturowych (w tym savoir-vivre’u w kontaktach z partnerami żydowskimi) lub oprowadzanie po wystawie z przewodnikiem.
W całym budynku zastosowano rozwiązania, które ułatwiają funkcjonowanie osobom z niepełnosprawnościami (m.in. windy, przystosowane toalety, pętle indukcyjne, miejsca na parkingu, możliwość wejścia z psem przewodnikiem).
CK POLIN jest miejscem otwartym i przyjaznym, a jednocześnie szczególny nacisk kładzie na kwestie bezpieczeństwa, dlatego wszyscy wchodzący podlegają kontroli.
Odwiedź profil CK POLIN na LinkedInie: pl.linkedin.com/company/museum-of-the-history-of-polish-jews.
W sprawie wynajmu napisz na adres: centrumkonferencyjne@polin.pl.
Do zobaczenia w Centrum Konferencyjnym POLIN!
Materiał partnera