Jury 22. edycji Effie Awards Poland przyznało 78 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom, wśród agencji – McCANN Poland, a wśród reklamodawców ex aequo: McDonald’s i Grupa Maspex.
Ponad 170 ekspertów, zasiadających w 11 grupach jurorskich, wybrało kampanie i rozwiązania marketingowe, które zasługują na nominację do nagrody Effie Awards 2021. Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego LOTTE Wedel, właściciela marki E.Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach.
- Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymał McCANN Poland (7), VMLY&R (6) oraz DDB Warszawa (5) i Publicis Worldwide (5).
- 12 nominacji zdobyła agencja mediowa Starcom, kolejne otrzymali Performics (7) i Spark Foundry (7) oraz Wavemaker (6).
- Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: McDonald’s (4) i Grupa Maspex (4), a następnie Grupa Żywiec (3), Lego (3), Mastercard (3) oraz Polski Standard Płatności (3).
- Wśród tegorocznych nominowanych znalazło się ponad 20 debiutantów, a najwięcej nominacji Jury przyznało w kategorii React & Defend.
Nagrodzonych poznamy 26 października 2021 r. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W tym roku, swoim zaangażowaniem, Effie Awards Poland wspierają:
Sponsorzy Strategiczni: TVN, Onet, Salesforce, Radio Zet
Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS, YouTube
Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Media&Leads Polska
Doradca prawny: Firma prawnicza LSW
Patroni medialni: Marketer+
Szczegóły na: https://awards.effie.pl/