„E-Commerce Manager” to najnowsza publikacja na temat branży handlu internetowego w Polsce, która jest swoistego rodzaju zwieńczeniem rekordowego pod względem obrotów roku w e-commerce i inspiracją na kolejny rok dla wszystkich, którzy sprzedają lub zamierzają sprzedawać w sieci.
Na tytuł „E-Commerce manager – Profesjonalista w eHandlu” składają się dwa tomy (łącznie 530 stron), będące zbiorem doświadczeń 46 praktyków branży. Począwszy od zawiłości prawnych dotyczących e-sklepu, przez technologię, logistykę, a na marketingu i wizerunku marki skończywszy – wszystko na konkretnych przykładach.
Publikacja została stworzona dla praktyków, którzy na co dzień mają do czynienia z setkami zmiennych warunkujących ich pozycję na rynku. Dobór autorów oraz sposób prezentacji ich wiedzy opracowany został z myślą o niezwykłej dynamice, jaka charakteryzuje branża e-commerce, a tematyka poszczególnych rozdziałów stanowi odpowiedź na pytania, jakie pojawiają się na wszystkich etapach pracy w handlu internetowym. Począwszy od wyboru platformy, o którym pisze Michał Kraus z Grupy Unity przez kosztochłonność biznesu online, którą przybliża Łukasz Plutecki z NetArch, a na przedstawianych przez Barbarę Stawarz zagadnieniach z dziedziny content marketingu skończywszy. Jest też sporo o najdynamiczniejszych kanałach sprzedaży, czyli social media, które doskonale zna Michał Blak z Edrone.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Wydawcą książki jest Fundacja Polak 2.0, organizator m.in. Targów eHandlu oraz programu certyfikacji „Profesjonalista w eHandlu”. E-commerce Manager to kolejna inicjatywa, która ma pomóc zrozumieć nie tylko złożoność, lecz również możliwości dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej, zainspirować do działania i dalszego rozwoju.
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.
Więcej informacji znajduje się na stronie www.sklep.ehandel.edu.pl.
[kreska][cytat_z_autorem autor=”Bogusia Prusik, PR&Marketing specialist, Divante Sp. z o.o.”]Z punktu widzenia osoby zajmującej się PR i marketingiem tematy AdWords i remarketingu nie mogły lepiej wstrzelić się z czasem. Bez słodzenia – te małe artykuły są naprawdę dobrze napisane, a zagadnienia spokojnie wytłumaczone. Książka to dopiero kijek, ale marchewkę mam przed oczami.[/cytat_z_autorem]
[cytat_z_autorem autor=”Artur Kurasiński, AK47″]Must read dla każdego e-commerce managera ale także osoby, która dopiero zaczyna przygodę z e-handlem. To nie jest biblia e-commerce ale zbiór praktycznych rad okraszonych życiowymi przykładami. Musisz. To. Mieć.[/cytat_z_autorem]
[cytat_z_autorem autor=”Marcin Michalski, członek zarządu Cube Group”]W Polsce nie ma osób, od których można by się więcej nauczyć. Bardzo podoba mi się zawartość merytoryczna książki. Mam w swojej prywatnej biblioteczce praktycznie każdą książkę, jaka wychodzi na temat e-commerce oraz marketingu internetowego, ale to jest jedna z bardzo niewielu pozycji na tak wysokim poziomie merytorycznym. Myślę, że to bardzo cenne źródło informacji dla każdego. Nie wiem czy jest osoba, która byłaby ekspertem z każdej dziedziny, która jest tam omówiona.[/cytat_z_autorem]