W jaki sposób wykorzystać kanał online do generowania wizyt w sklepie offline? Jak dzięki technologii i danym zdobyć przewagę konkurencyjną w branży retail? Jak na bazie zachowań konsumenckich tworzyć skuteczną segmentację klientów w branży FMCG? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji IAB HowTo: Drive Consumers to the Store. New opportunities to RETAIL. Wyniki badań, innowacyjne strategie, efektywne narzędzia i unikalne case studies zostaną zaprezentowane już 5 marca br. podczas całodziennego spotkania organizowanego w Warszawie.
Ideą IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska – jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy zajmują się działaniami marketingowymi online.
Konferencja IAB HowTo: Drive Consumers to the Store. New opportunities to RETAIL to unikatowe wydarzenie, podczas którego zajmiemy się zagadnieniem nie eksplorowanym do tej pory nigdzie indziej na taką skalę. Pokażemy, jak przenikanie się światów online i offline w codziennym życiu konsumentów finalnie wpływa na decyzje zakupowe podejmowane w punktach sprzedaży POS.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich przedstawicieli branży retail, którym zależy na tym, aby konsumenci częściej odwiedzali ich sklepy.
Gwałtowny rozwój technologii sprawia, że coraz bardziej precyzyjnie jesteśmy w stanie określić efekt biznesowy działań w różnych kanałach komunikacji. Dotychczas jednak wyraźnie rozdzielano działania w Internecie od świata offline. Kanały digital wykorzystywane były do działań wizerunkowych lub sprzedaży w e-commerce w oparciu o strony www. W rzeczywistości jest inaczej: świat online mocno przenika się z offline – katalizatorem tego zjawiska stały się smartfony. Na konferencji pokażemy, jak zarządzający markami z obszaru retail, którym zależy na wizytach w ich sklepach czy w centrach handlowych, mogą wykorzystać niezagospodarowany dotychczas potencjał – mówi Tomasz Szulkowski, przedstawiciel Rady Programowej IAB HowTo.
Program konferencji podzielony został na pięć bloków tematycznych, w których kolejno prelegenci będą mówić o tym, jak budować sklepy przyszłości, jak definiować insighty konsumenckie oraz intencje zakupowe, jak pozyskaną wiedzę o zachowaniach w świecie offline przełożyć na efektywną kampanię online oraz jak mierzyć koszt wizyty w sklepie (CPViS). Podczas wydarzenia zarządzający markami FMCG poznają nowe narzędzia do badania konsumentów, które pozwalają na ich lepsza segmentację na bazie realnych zachowań. Wszystko to w oparciu o case studies z polskiego rynku.
W gronie prelegentów wydarzenia znajdą się zarówno przedstawiciele branży retail, jak i eksperci marketingu online, m.in. Michał Opacki (Żabka), Bartek Sobczak (Empik Group), Adam Nowak (IKEA), Dominika Kosińska (T-Mobile), Cezary Rogulski, Jan Krzyżanowski (OLX), Tomasz Szulkowski (ekspert mobile) Alicja Cybulska (Havas Media Group), Jakub Dębiński (Media Impact), Krzysztof Łuczak (Proxi Cloud), Carsten Frien (ROQ.AD), Tomasz Fochtman (Wavemaker).
Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Sponsorzy wydarzenia: Blix, T-Mobile, ZenCard.
Patronat medialni: Marketer+, E-commerce w Praktyce, Magazyn E-commerce, Nowa Sprzedaż, Newspoint.
Więcej informacji: https://howto.iab.org.pl/retail/