B2B to specyficzny obszar marketingu i sprzedaży. Wymaga głębokiego zrozumienia potrzeb klientów, precyzyjnego targetowania i długoterminowych strategii. Wiąże się też z licznymi wyzwaniami. 65 numer „Marketera+” dostarczy Ci wielu praktycznych wskazówek, rozwiązań i narzędzi, które są dziś niezbędne do prowadzenia skutecznych działań marketingowo-sprzedażowych w modelu business to business.

Z numeru dowiesz się m.in.: jak kompleksowo zaplanować i wdrożyć proces sprzedaży B2B, jak dobrać odpowiednie treści do poszczególnych etapów lejka marketingowego, jak przygotować stronę internetową dla klienta biznesowego i jak skutecznie wykorzystać lead magnet w kampanii marketingowej. Przeczytasz również, jak za pomocą analizy win-loss przyjąć perspektywę klientów w komunikacji, a także jak tworzyć content, aby jednocześnie zadbać o wiarygodność w oczach odbiorców i pozycję w wyszukiwarce.
W artykułach nasi eksperci przyglądają się tematyce B2B z różnych pespektyw. Podpowiadają, w jaki sposób przygotować scenariusz eventu dla klienta biznesowego albo skutecznie wykorzystać podcast marketing w działalności firmy. Pokazują też, dlaczego stosowanie prostego języka pozwala osiągnąć przewagę konkurencyjną, jak budować trwałe relacje z klientami oraz prowadzić efektywną komunikację w mediach społecznościowych. Nie brakuje również wskazówek na temat zastosowania sztucznej inteligencji w sektorze B2B.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zamów „M+” 65 o marketingu i sprzedaży B2B
W cyklach „Zdaniem marketera” oraz „Zdaniem handlowca” swoimi doświadczeniami z zakresu marketingu biznesowego dzielą się Bartosz Pilch z firmy SIG, Rafał Sieklucki z agencji Kohai oraz Agnieszka Haponik ze spółki Packeta Poland. W inspirującym case study Adrian Jaskulski przedstawia kulisy optymalizacji strony internetowej dla klientów biznesowych. Z kolei w nowym cyklu „Przerwa na reklamę” poznasz przykłady inspirujących kampanii B2B.
Zachęcamy również do lektury tekstów spoza tematu numeru. O tajnikach skutecznej strategii opowiada w wywiadzie Alex Smith, autor bestsellerowej książki „No Bullsh*t Strategy” i założyciel firmy konsultingowej Basic Arts. Sposoby zatrzymywania uwagi odbiorców i tajniki wciągających wystąpień publicznych przedstawia Łukasz Majewski, a o umiejętności rozmowy z potencjalnymi klientami piszą również Witold i Tomasz Kowalscy w cyklu „Boomer do zetki, zetka do boomera”. Na deser polecamy zaś inspirujące felietony Jacka Szlaka, Pauli Sołtysiak oraz Adama Jankowiaka.
Zamów „M+” 65 o marketingu i sprzedaży B2B
Z „M+” 65 dowiesz się m.in.:
- jak kompleksowo zaplanować i wdrożyć proces sprzedaży B2B,
- jak dobrać odpowiednie treści do poszczególnych etapów lejka sprzedażowego,
- jak tworzyć content B2B zgodnie z zaleceniami Google’a, aby jednocześnie dbać o wiarygodność i pozycję w wyszukiwarce,
- w jakich obszarach sztuczna inteligencja może wyręczyć marketerów B2B,
- jak za pomocą analizy win-loss wykorzystać perspektywę klientów w komunikacji B2B,
- jak zbudować przewagę konkurencyjną w sektorze B2B dzięki stosowaniu prostego języka,
- jak w praktyce zastosować podejście B2H w celu generowania leadów,
- jak skutecznie wykorzystać lead magnet w kampanii marketingowej B2B,
- jak zoptymalizować landing page, aby skutecznie pozyskiwać leady,
- jak stosować neurodoładowania na stronie WWW, żeby zwiększyć szansę na zakup,
- jak tworzyć angażujący content dla klientów B2B w mediach społecznościowych,
- jak skutecznie wykorzystać podcast marketing w biznesie,
- jak lojalizować klientów B2B i wspierać sprzedaż za pomocą programów lojalnościowych,
- jak krok po kroku zaplanować wydarzenie biznesowe,
- jak zatrzymać uwagę odbiorców podczas wystąpień publicznych,
- jak wiedza o SEM pozwala tworzyć lepsze kampanie w social mediach.
„M+” 65 to 132 strony lektury i wiele wskazówek, które pomogą Ci skuteczniej prowadzić działania marketingowo-sprzedażowe w sektorze B2B.
W nowym wydaniu „M+” swoją wiedzą podzielili się:
Daria Anioł, Iwona Bortniczuk, Joanna Burdek, Klaudia Gruszkowska, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Agnieszka Haponik, Adam Jankowiak, Adrian Jaskulski, Adam Jastrowicz, Łukasz Kosuniak, Tomasz Kowalski, Witold Kowalski, Eliza Kozica-Kamińska, Kamila Lewkowska, Marcin Łukasik, Łukasz Majewski, Krzysztof Marzec, Łukasz Murawski, Claudia Ordecki, Paweł Pałka, Bartosz Pilch, Elżbieta Piotrowska-Krzak, Aleksandra Połetek-Pszonak, Barbara Sawala, Rafał Sieklucki, Alex Smith, Paula Sołtysiak, Sylwia Sopiak, Michał Szermelek, Jacek Szlak, Magdalena Wójcik, Magdalena Zaremska.
W nowym wydaniu „M+” znajdziesz nie tylko inspirację, lecz także konkretne rozwiązania, które mogą przynieść wymierne korzyści w działalności B2B. Zachęcamy do czytania, eksplorowania i wdrażania zdobytej wiedzy w praktyce.