Polski lider płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „PayPo? Spoko”. To pierwsza tak duża kampania w historii brandu. Będzie emitowana online, a także w przestrzeni publicznej kilku dużych miast w Polsce. Sprawdź szczegóły wielkiej kampanii.

Jaki jest cel kampanii „PayPo? Spoko”
Kampania PayPo ma na celu przedstawienie BNPL jako rozwiązanie smart, które sprawia, że zakupy stają się wygodne i pewne. Marka promuje w ten sposób smart shopping.
Kupujący może najpierw sprawdzić produkt, zastanowić się, czy chce go zatrzymać, a zapłacić wygodnie później. Może również skorzystać z aktualnych promocji, aby kupić coś w atrakcyjnej cenie, a także rozciągnąć płatność za zakupy w czasie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– Kolejny raz postawiliśmy na nieszablonowe podejście i wyrazisty koncept, który pozwoli nam wzmocnić świadomość marki wśród kupujących. Zależało nam, aby kampania „PayPo Spoko” została zauważona – a tym samym była barwna, zapadająca w ucho i pamięć. To największa pod względem zasięgu kampania PayPo. Realizujemy ją nie tylko online, ale także w outdoorze. Mamy nadzieję, że zostanie ona zauważona przez Polaków i zachęcimy ich do wypróbowania tej formy płatności, a co za tym idzie – robienia rozsądnych i przemyślanych zakupów – mówi Piotr Szymczak, chief growth officer w PayPo.
Jak rozwiązania PayPo oceniają użytkownicy
Jak wykazało obszerne badanie[1] przeprowadzone na użytkownikach firmy, niemal 2/3 osób korzystających z BNPL potwierdza, że ta metoda płatności pomaga im lepiej zarządzać miesięcznym budżetem domowym. Dzięki niej mogą oni rozłożyć płatność w czasie oraz wybrać najlepszy moment zapłaty za zamówienie – np. po jego weryfikacji czy otrzymaniu wynagrodzenia.
Aż połowa kupujących za pośrednictwem PayPo ustala swój osobisty limit zakupowy z wykorzystaniem płatności odroczonych, a także planuje termin spłaty.
Jaki jest zasięg kampanii „PayPo? Spoko”
Spoty „PayPo? Spoko” są emitowane od początku maja na popularnych platformach społecznościowych i VOD oraz w formie audio na Spotify. Dodatkowo kreacje z hasłem przewodnim kampanii znajdują się na różnych formatach reklamowych w outdoorze, jak np. siatki reklamowe, rowery miejskie czy tramwaj.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Zaplanowane działania pozwolą firmie dotrzeć do 70% grupy docelowej.
Jeżeli interesuje Cię reklama (D)OOH, sprawdź nasz bezpłatny „Przewodnik po reklamie (D)OOH w 2024 roku” z wydania marzec–kwiecień 2024 „Marketera+”, w którym znajdziesz cenne wskazówki od ekspertów.
[1] https://raport.paypo.pl/