Zastanawiasz się, jak planować kampanie (D)OOH i integrować je z innymi kanałami marketingowymi? Chcesz się dowiedzieć, jak umieszczać reklamy zgodnie z prawem oraz sprawnie mierzyć efektywność swoich działań? Pobierz bezpłatny „Przewodnik po reklamie (D)OOH w 2024 roku”.
Krajobraz reklamowy w Polsce ewoluuje: miasta zmierzają do ograniczenia reklam i stawiają na digitalizację nośników. Firmy muszą wykazać się elastycznością i gotowością adaptacji do nadchodzących zmian.
Jak za tym wszystkim nadążyć i na co warto zwrócić uwagę w reklamie (D)OOH? Sprawdź nasz bezpłatny „Przewodnik po reklamie (D)OOH w 2024 roku”, który ukazał się w wydaniu marzec–kwiecień 2024 r. „Marketera+”.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Z przewodnika dowiesz się m.in.:
- jak planować kampanie (D)OOH,
- jak integrować reklamę (D)OOH z innymi kanałami marketingowymi,
- jak skutecznie planować kampanie w mniejszych miastach,
- jak umieszczać reklamy (D)OOH zgodnie z prawem,
- co mówi raport o emisjach w kampaniach DOOH,
- jak mierzyć efektywność kampanii (D)OOH.
Oprócz tego poznasz zalety DOOH w porównaniu z tradycyjną reklamą zewnętrzną.
W przewodniku wiedzą ekspercką podzielili się:
Paulina Kapica (NonTV trading manager w Publicis Groupe), Paweł Romański (CEO i co-founder ZnajdźReklamę.pl.), Joanna Pełech-Mikulska (CEO Blue Eyes Media), Filip Hołowczyc (sales & marketing director w Clear Channel Poland), Robert Milewski (starszy konsultant ds. OOH i DOOH w Jet Line), Daria Niezabitowska (specjalistka ds. marketingu w ZnajdźReklamę.pl.), Oskar Kolmasiak (lider doradców ds. reklamy zewnętrznej w ZnajdźReklamę.pl.), Agnieszka Maszewska (dyrektorka marketingu i komunikacji w Jet Line), Katarzyna Świerkot-Chromik (radczyni prawna, starsza prawniczka w kancelarii Creativa Legal), Aleksandra Derc (dyrektorka marketingu i komunikacji społecznej w Warexpo) i Adrian Gasiński (analityk i data scientist w Alterdata.io).
Pobierz bezpłatnie już teraz „Przewodnik po reklamie (D)OOH w 2024 roku” i postaw na skuteczne działania.
Życzymy inspirującej lektury!