Posiadanie przez firmę własnego profilu na portalu społecznościowym to jak prowadzenie sklepu w najpopularniejszej galerii handlowej w samym centrum miasta. Każdego dnia grupy przypadkowych odwiedzających i potencjalnych klientów obserwują nasz butik, decydują o tym, czy warto do niego wejść i dokonać zakupów, wrócić za jakiś czas, polecić go znajomym, czy też omijać szerokim łukiem. Podobnie jest z Facebookiem czy Naszą-Klasą, których użytkownicy to ludzie w każdym wieku, o różnej narodowości i statusie materialnym. Potencjał na efektywną kampanię marketingu wirusowego jest więc tu olbrzymi. Pozostaje jedynie pytanie, jak go skutecznie wykorzystać?
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie są najważniejsze zasady przygotowywania aplikacji na Facebooka i dlaczego warto je uwzględnić w strategii komunikacji firmy,
- o czym należy pamiętać, zanim rozpocznie się prace zmierzające do uruchomienia aplikacji na portalu społecznościowym,
- jak mierzyć skuteczność aplikacji i na bieżąco weryfikować jej efektywność,
- jakie są najlepsze przykłady dobrze skonstruowanych aplikacji.