Uważasz, że dziennikarstwo customowe nie ma przed Tobą żadnych tajemnic? Potrafisz napisać wciągającą opowieść o marce lub firmie? Masz jeszcze czas do jutra do północy, aby podjąć wyzwanie.
W Konkursie Pióra Roku, organizowanym przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej, już po raz drugi wyłonione zostaną najlepsze artykuły, które ukazały się w magazynach customowych. Pomóż nam udowodnić, że dziennikarstwo firmowe też może być sztuką, a produkt, usługa lub przedsiębiorstwo może stać się tematem dobrze opowiedzianej historii.
Na zgłoszenia czekamy do piątku 22 listopada. Po tym terminie, wszyscy spóźnialscy mogą przesyłać swoje prace jeszcze przez tydzień. Wiąże się to jednak z podwyższoną o 50 proc. opłatą za uczestnictwo. Ostateczny termin nadsyłania artykułów to 29 listopada.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Nadesłane publikacje zostaną ocenione przez niezależnych ekspertów związanych ze światem dziennikarstwa i PR. W jury m.in. Kinga Kubiak – dyrektor wydawnicza PRoto.pl. Udział w konkursie mogą wziąć zarówno autorzy tekstów, agencje custom publishing jak i firmy, będące właścicielami tytułów.
Najlepsze artykuły zostaną nagrodzone w 4 kategoriach:
- Publikacja dla pracowników: Człowiek.
Artykuł o ludziach pracujących w danej firmie. - Publikacja dla pracowników: Firma.
Artykuł o firmie, produkcie lub usłudze. - Publikacja dla pracowników: Wydarzenie.
Relacja z firmowego eventu. - Publikacja dla klientów: Firma.
Artykuł o firmie.
Więcej informacji o konkursie można znaleźć pod adresem www.stowarzyszenieprasyfirmowej.pl/piora-roku-2013.