W ciągu pierwszych miesięcy pandemii wielu marketerów zintensyfikowało swoje wysyłki e-mail-marketingowe. Ci, którzy do tej pory nigdy nie wysyłali e-maili, zaczęli z nimi eksperymentować. Przecież e-mail marketing to najskuteczniejsza forma komunikacji – a jedna złotówka włożona w ten kanał daje 38 zł sprzedaży(1). Co więcej, według badań średnie wskaźniki open rate i CTR wzrosły znacząco od marca bieżącego roku(2). Czy zatem jako marketerzy powinniśmy słać jak najwięcej newsletterów i e-mailingów, aby jeszcze lepiej zarabiać w 2021 r.? Odpowiedź nie jest taka oczywista.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak aktywizować klientów działaniami e-mail-marketingowymi,
- jak zwiększyć dostarczalność wysyłek,
- jak wykorzystać segmentację, żeby prowadzić skuteczny e-mail marketing,
- jak znaleźć najbardziej zaangażowanych odbiorców,
- jak opracować plan angażującej komunikacji e-mail-marketingowej.