Jak zaplanować budżet eventu i gdzie szukać oszczędności? Jak przygotować event hybrydowy? Jak powinna wyglądać idealna współpraca między marką a obiektem eventowym na poszczególnych etapach organizacji wydarzenia? Praktyczne wskazówki znajdziesz w „Przewodniku po nowoczesnych eventach", który jest specjalnym dodatkiem do 51 wydania „Marketera+". Pobierz bezpłatnie i czytaj!
Specjalny dodatek rozpoczynamy artykułem „Jak zaplanować budżet eventu i gdzie szukać oszczędności”, w którym Łukasz Szołtys wyjaśnia, jak ograniczyć koszty organizacji eventu oraz jak nie zapomnieć o niczym w trakcie opracowywania budżetu wydarzenia: jakie pytania warto sobie zadać na etapie planowania eventu oraz jak powinna wyglądać tabela kosztów imprezy.
W artykule „Eventy stacjonarne, online i hybrydowe. Jakie mają zalety, a jakie wady” odpowiadamy na pytanie, nie tylko jakie korzyści płyną z organizacji eventów w różnych formułach, lecz także z jakimi wyzwaniami wiąże się ich realizacja.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Online czy offline? To najczęstsze pytanie, jakie zadają sobie organizatorzy eventów od dwóch lat. Ale po co wybierać? W artykule „Jak krok po kroku zaplanować event hybrydowy” Marta Wojakowska-Urbańczyk, Filip Buchalski nie tylko wyjaśniają, czym jest wydarzenie hybrydowe i jakie eventy można zrealizować w takiej formie, lecz także podpowiadają, jakie elementy należy uwzględnić podczas planowania wydarzenia hybrydowego oraz jak przygotować plan wydarzenia łączącego offline z online’em.
Kluczem do realizacji udanego eventu jest sprawna komunikacja między organizatorem a przedstawicielem obiektu, w którym planowana jest impreza. Z artykułu „Idealna współpraca marki z obiektem eventowym. Jak powinna wyglądać na poszczególnych etapach organizacji wydarzenia” dowiesz się, z czego wynika problem w komunikacji między brand managerem a przedstawicielem obiektu eventowego, jakie informacje powinno zawierać zapytanie do obiektu, żeby współpraca przebiegła sprawnie, jak powinna wyglądać współpraca na linii brand manager – obiekt eventowy w trakcie planowania oraz organizacji eventu.
W artykule „Kameralne spotkanie biznesowe – na co zwrócić uwagę podczas planowania” wyjaśniamy, co ma największy wpływ na wzrost zainteresowania kameralnymi spotkaniami firmowymi, na co powinny zwrócić uwagę firmy, które planują takie wydarzenie, jaką formę może przyjąć spotkanie biznesowe w małym gronie oraz jakie są zalety tego typu spotkań.
Czytaj „Przewodnik po nowoczesnych eventach”, w którym znajdziesz wiele praktycznych wskazówek, które ułatwią Ci organizację wydarzeń, zarówno tych w formule stacjonarnej, online, jak i hybrydowej. Dodatek pobierzesz bezpłatnie .