Jak każdy format content-marketingowy, także podcast wymaga dystrybucji i wsparcia działaniami promocyjnymi różnego rodzaju. Żadna, nawet najlepsza treść nie dotrze do szerokiego grona odbiorców, jeśli sami o to nie zadbamy. Potwierdzeniem tego jest fakt, że nawet popularni na całym świecie podcasterzy (np. Tim Ferriss) w różny sposób promują nowe odcinki. I właśnie o tych różnych sposobach opowiem w tym artykule. Przedstawię dziewięć praktycznych wskazówek na temat promocji marki podcastu, jak również jego poszczególnych odcinków, a Ty będziesz mógł je zastosować już w tej chwili.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak promować markę podcastu,
- jakimi kanałami dystrybuować informacje o podcaście,
- jak się wyróżnić z informacją o nowym odcinku podcastu,
- jak do promocji podcastu wykorzystać społeczność gościa odcinka,
- o czym pamiętać przy recyklingu treści z podcastu,
- jak docierać z komunikatem o podcaście do nowych słuchaczy,
- jakie narzędzia wykorzystać do promocji podcastu.