Warsaw Email Summit 2014, czyli druga odsłona spotkania przedstawicieli świata marketingu zgromadziła ponad 140 gości i prelegentów, którzy mieli okazję podzielić się wiedzą z zakresu dotarcia do konsumentów.

Warsaw Email Summit jest siostrzaną konferencją Berlin Email Summit, wydarzenia prezentującego trendy z zakresu e-mail marketingu i wielokanałowości w Europie i na świecie.
Uczestnicy spotkania mogli poznać case studies z branży, odkryć sposoby na realizację celów sprzedażowych, wymienić się najlepszymi praktykami i know-how oraz nawiązać kontakty biznesowe w ramach networkingu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Wśród prelegentówkonferencji znaleźli się zarówno polscy, jak i międzynarodowi eksperci e-mail marketingu. Konferencję otworzyła prelekcja Jensa Fischlera, director international w optivo, a w gronie prelegentów znalazły się również nazwiska takie jak dr Dominik Lubasz, ekspert Stowarzyszenia Konsumentów Polskich ds. handlu elektronicznego, Jasper Buter, założyciel Dialogix czy Paweł Wyborski, Prezes i Założyciel QuarticOn.com. Swoim doświadczeniem i wiedzą podzielili się również Marcin Burgs, Andrzej Ogonowski, Witold Chomiczewski, Tomasz Szczęsny oraz inni praktycy marketingu.
Martker+ był patronem medialnym wydarzenia.